Strona 4 z 6

Re: Coilover

: 2012-10-07, 20:43
autor: Jankes
Wahacze robisz skrzynkowe czy gięte z rury? O wiele lepiej by pracowały jakby były giete z rury - gdzieś w temacie o podniesieniu trójki załączyłem zdjęcia takiego wahacza... Wyglada i pracuje super... Druga sprawa - nie łatwiej by było założyć prosty most od czegoś innego do tej dwójki? Wykrzyż byłby lepszy no i łatwiej pracować z takim systemem... Stary jeep bądź F-150? Bronco? Dana 44 prosta to raz, że łatwiej o części oraz dwa łatwiej o graty w teren - blokady i takie tam... przekładnię kierowniczą też można w zupełności zastąpić modelem z jedynki........

Takie tam, pare groszy chciałem swego dołożyć - od siebie tak

Pomysł ogólnie super... Powodzenia

Re: Coilover

: 2012-10-11, 15:47
autor: ksyva
Wiem że lepiej bez drążków, ale wydatki można wtedy rozłożyć czasie.
Wahacze są skrzynkowe takie jak na rysunku. Rurowe może później :-D
Może i łatwiej założyć sztywny most, ale nie oto chodzi :-D
Może koledzy mają jakiś pomysł na błotniki bo na razie jeszcze nic nie wymyśliłem?

Re: Coilover

: 2012-10-11, 15:59
autor: Jankes
O błotnikacg właśnie pisaliśmy gdzieś w innym temacie - zdaje się Hubi szukł poszerzeń a ja zasugerowałem założenie błotników z włókna szklanego - Perry's Fab & Fiber... znajdziesz tu: Perry's Fab & Fiber - Explorer

Re: Coilover

: 2012-10-31, 10:17
autor: ksyva
Niezbyt systematycznie i powoli, ale jednak do przodu...
Czy któryś z kolegów może zna firmę (lub kogoś) w okolicy Poznania która pognie rurę 30x6 i 40x3?

Re: Coilover

: 2012-10-31, 10:50
autor: Rad-T
przeguby jakoś wzmacniałeś/lepsze materiały czy są ori ?

Re: Coilover

: 2012-10-31, 11:10
autor: ksyva
W sumie nie rozważałem takiej opcji. Zrobienie przegubów od podstaw jest poza moimi możliwościami. Można kupić same przeguby?

Re: Coilover

: 2012-10-31, 11:39
autor: Rad-T
nie mogę teraz namierzyć, ale w USA były do kupienia przeguby ze stali chromowo-wanadowej, niby bardziej odporne na ścieranie itd.

Re: Coilover

: 2012-10-31, 11:46
autor: anton
przedłużki dorabiałeś czy z usa

Re: Coilover

: 2012-10-31, 11:48
autor: jupi
anton, a Ty co przed kompem robisz ;p

Re: Coilover

: 2012-10-31, 16:16
autor: ksyva
Rad-T, jak znajdziesz to dawaj.
anton, robiłem.

Re: Coilover

: 2012-11-02, 16:41
autor: Rad-T
trochę ciekawych gratów można kupić tutaj:

http://www.airbagit.com/SearchResults.a ... h=explorer

fajne zestawy mają też Dixon Bros :)
http://www.dixonbrosracing.com/content/view/8/2/

Re: Coilover

: 2012-11-02, 17:51
autor: Kojot
dixony sa fajne tylko 3500 klocka o jej musze sie chyba napić :-D nie wiem czy aż tak lubie swój samochód :-P ;-)

Re: Coilover

: 2014-01-18, 18:04
autor: ksyva
Wahacze zamontowane więc wracamy do tematu. Dolne skrzynkowe, górne rurowe regulowane. W związku z regulacją wahaczy mam pytanie. Czy zwrotnice w oryginale są w pionie czy są pochylone do tyłu?

Re: Coilover

: 2014-01-18, 18:20
autor: dyfrend
poka, poka dawaj fotki

Re: Coilover

: 2014-01-18, 18:54
autor: anton
na opuszczonych wahaczach cofają się ,ja już za tydzień też dam fotki ,na nowych wahaczach