Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-27, 20:49

Witam kolegów do tej pory miałem parę Jeep ZJ i XJ miały różne lifty od 2,5" na podkładkach do 6.5 profesjonalnie przerobione. Powiedzcie jak wygląda sprawa właściwie liftów i cen czy ktoś z forum coś takiego wykonuje czy trzeba na zamówienie ściągać.
Mnie osobiście interesowało by przerobienie Explorera bo trochę w błocie się bawię nie tylko turystyk no i z uwagi na pracę więc każda pomoc się przyda . Autko będę miał od wtorku . Z tyłu ma zawieszenie pompowane nie wiem czy dobrze już wietrze problemy z poduszkami. silnik 4.0 SOHC
Interesują mnie takie zagadnienia .
1. Lift 3-6,5 gdzie dostać jakie mniej więcej ceny.
2. Zderzaki stalowe tylny z możliwością montażu koła na klapie , przedni z podestem do windy.
3. Progi i orurowanie pod hi-lifta oraz
4. Winda jaką proponujecie napewno lina syntetyk 50m.
5. Osłony silnika skrzyni i reduktorów
6. Snorkla

Kto na forum ma wiedzę proszę o info
Ostatnio zmieniony 2012-11-16, 20:13 przez PLAYAUTO, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-27, 22:02

PLAYAUTO, wszystko jest opisane.... litości i trochę chęci w szukaniu....

- Lift 2" bez problemu, na forum znajdziesz, wszystko powyżej to już gotowe zestawy z hameryki..... koszty??? zalezy trzeba pogrzebać, ale nie małe,
- zderzaki bez problemu, dorobisz w kraju, żadna filozofia
- progi podobnie jak zderzaki
- winda Dragona najlepsza 12000
- osłony dodatkowe niepotrzebne, ale jak sie ktoś uprze.....
- snorkel od toyoty safarii jest na forum wszystko
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-27, 22:04

Play auto to firma jakaś?
Widzę,że jak coś to na bogato będzie.... :-)
smartpar.pl

Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-27, 23:15

Nie to nick kiedyś miała być firma ale powstała inna a nick pozostał . Na bogato to tylko lista płac a wyjdzie jak zawsze będzie się cały czas powiększać a robiony będzie w Koronowie u Adama fajnie ASB robi i przerabia. Głównie Jeep ale z fordem tez daje rade i ceny ma w porównaniu z Warszawa normalne za remont skrzyni w ZJ i regeneracje konwertera płaciłem 1800zł z włożeniem i płynami skrzynia dział i naprawdę dostaje w ternie.

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-27, 23:17

Mówisz o tym Adamie z tego Koronowa koło Bydgoszczy?
smartpar.pl

Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-27, 23:18

Lift 2 to na żwirówkę na dobry początek 4" to minimum do windy i stalowych zderzaków .
Windę mam grzechotnika dała rade w ZJ to i z tym da radę.
Ostatnio zmieniony 2012-10-27, 23:19 przez PLAYAUTO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-27, 23:21

Tak o tym samym znam chłopaka dobrze robił mi parę jeepów. Na pewno mosty, ASB, i lifta będe u niego robił
Ostatnio zmieniony 2012-10-27, 23:23 przez PLAYAUTO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-27, 23:26

w dziale warsztatowym i podobnych lepiej edytuj posty niż dawać jeden pod drugim bo zaraz dostanie się Tobie zje**bka za nabijanie postów...

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-27, 23:32

Tak o tym samym znam chłopaka dobrze robił mi parę jeepów. Na pewno mosty, ASB, i lifta będe u niego robił
Słyszałem o chłopie dużo dobrego ale co z czm, kto, itd nie wiem. Jak masz to wrzuć jakieś namiary na niego. Może być na pw ale chyba lepiej gdzies w odpowiedni wątek,żeby w razie W chłopaki mieli dostęp.
smartpar.pl

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-27, 23:41

4'' da radę - 2'' na zawieszce, 2'' na budzie, więcej to sporo kosztu i roboty, ale tak jak wyżej koledzy napisali- wszystko już jest i to w tym dziale, tylko poszukaj.
Ps. my sobie dajemy radę na czymś więcej niż szutry nawet na 2'' lifcie, a niektórzy na fabrycznym. :-P
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-28, 06:41

4'' da radę - 2'' na zawieszce, 2'' na budzie, więcej to sporo kosztu i roboty, ale tak jak wyżej koledzy napisali- wszystko już jest i to w tym dziale, tylko poszukaj.
Ps. my sobie dajemy radę na czymś więcej niż szutry nawet na 2'' lifcie, a niektórzy na fabrycznym. :-P
Jacek jakiego kosztu? Podkładki pod budę 2" mnie kosztowały 100zł + darowana weselna za pocięcie, śruby 10,9 30zł, wieszaki to dwa płaskowniki, nawet nie koniecznie pospawane na środku, kosztowało mnie to 60 zł. Co do roboty no to z budą jest trochę zabawy, w tej chwili jak wiem jak to zrobić zajęło by mi jedno i drugie nie więcej niż dzień.
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: Exsplorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna spraw

2012-10-28, 06:45

Z tyłu ma zawieszenie pompowane nie wiem czy dobrze już wietrze problemy z poduszkami.
Kto na forum ma wiedzę proszę o info
To nie land rover tam nie ma żadnych poduszek tylko kompresor pompujący amortyzatory, możesz zdemontować dość dobrze sprzedać i kupić amortyzatory bez pompowania o wyższym skoku do twojego liftu.
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-28, 06:58

Kolego Jacek bez urazy ale pisałem to w tym sensie że przy stalowym zderzaku i windzie z przodu to lift 2 zejdzie prawie do standardu. Dlatego pisze o minimum 4" A teraz jak byś mógł rozwinąć myśl swoją i napisać gdzie i jakie kupić podkładki albo dac namiar na kogoś kto ma pojecie i dorabia . Druga sprawa to w moim z tego co wiem tył się samopoziomuje i jak ten problem rozwiązać Bo nie znam tego zawieszenia nie chcę tej opcji wywalać. Czy pod bude na przykład można dać 3,5" podkładki a na sprężyny 2" Co jeszcze wymieniać bo z doświadczenia wiem że zmieniają się mocno przy takiej przeróbce walory układu kierowniczego . W moim Jeep wyszła na jaw wada amortyzatora skrętu. Na co zwrócić uwagę przy przerabianiu docelowo chce wsadzić oponę 35-37" a na razie 33-34" Co o tym myślisz? To są rozważania czysto teoretyczne nie znając specyfiki tego auta i układów jezdnych.
Jak możesz napisz co i jak

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-28, 08:40

Kolego PLAYAUTO, musuałbyś się skontaktować z Adasiem4x4 on ma 35" lift chyba 5" itd ,zblokowany setkami na Arbach.
Co do liftu o 2" to do zderzaka i wincha przydałby się zestaw HD bo wiadomo,że klęknie przy takiej masie.
smartpar.pl

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-28, 09:03

PLAYAUTO, max co możesz wsadzić do dwójki to 35", podnosząc zawiechę o 2" i ściągając z USA zestaw do body liftu 3" a i tak bez cięcia blachy się nie obejdzie. Nie wiem czy zaglądałeś pod auto ale sprężyn to tam nie ma więc podkładki odpadają mamy natomiast syfiaste IFS na drążkach skrętnych ;-)

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”