Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-28, 19:50

Kojote od którego jeepa układ podejdzie? Co prawda tez nie jest doskonały ale przynajmniej sprawdzony . Autko ma być uniwersalne głównie na co dzień ale i w pracy ma mi dupsko podwieść z gratami tam gdzie chcę. I od czasu do czasu na jakiś rajd wypaść lub niedzielne upalanie bez wstydu dużego. Wiem że nie jest to idealna podstawa do projektu ale zawsze coś. Zważywszy na kontuzje po wypadku to o ciężkiej integrze już mogę tylko pomarzyć ale lekkie upalanie tego sobie nie odmówię.

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-28, 19:54

to nic nie zmieniaj" będzie pan zadowolony " a co do swapa z jeepem to he he chłopie jedynie co nas ogranicza to własny umysł ;-) i kasa :-P :-D

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-28, 19:55

no to jeśli mówimy o lekkim upalaniu to OK - trochę mnie zmyliły te pytania o lifty 4" itd.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-28, 20:04

To ok jak da radę lifta chce dla wyglądu bardziej i do windy bo nie tylko w terenie się przydaje ale i w pracy.

Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-28, 20:09

Pytałem o układ z Jeep bo mam kompletny od XJ z reduktororem 242 i 231 i skrzynia kompletny i z ZJ z reduktorem 249 . Ale najpierw pomacam w tym co jest w ori . Rad sam zderzak robiłeś czy gdzieś zamawiałeś? Teraz przeglądałem foty z rajdów i coś takiego jak ma Jacek4 mi wystarczy z windą
Ostatnio zmieniony 2012-10-28, 20:28 przez PLAYAUTO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-28, 22:34

myślę, że sie narażę trochę ale stwierdzenie, że ZJ jest lepszy w teren chyba nikogo tu nie zdziwi... jest lżejszy a przede wszystkim ma oba proste mosty no i jest pozbawiony tego badziewia, które się niezależnym zawieszeniem zwie.

Rekreacyjnie na 4 calach spoko, da radę, z blokadami nawet więcej niż da radę.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-28, 23:32

myślę, że sie narażę trochę ale stwierdzenie, że ZJ jest lepszy w teren chyba nikogo tu nie zdziwi... jest lżejszy a przede wszystkim ma oba proste mosty no i jest pozbawiony tego badziewia, które się niezależnym zawieszeniem zwie.

Rekreacyjnie na 4 calach spoko, da radę, z blokadami nawet więcej niż da radę.
Ciekawi mnie w sumie co bedzie lepiej robilo czy ZJ po lifcie za 3tys na oponach 31"czy explo po lifcie za 500zl na oponach 33". Jak uwazacie :-)

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-28, 23:58

Już kiedyś na sobolce długi ranger na szosówkach zawstydził jeepki. :-P
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-29, 07:25

Damian jeśli mamy porównywać to Lift 2,5 do ZJ to koszt 550 zł na podkładkach(osobiście miałem ) opona 31" i nawet dawał rade .ZJ tez przejechałem fabrycznym trasę z Polskiego Offroad na wiosnę Tłuszcz i dał radę na rolkach szosowych trochę się porysował i kosztowało mnie wymianę oleju w ASB 12 razy bo się woda dostała i po 2 mieś remont skrzyni ale tyłek mi do końca dowiózł w trybie awaryjnym.. Poza słabymi mostami i wagą i skrętem ZJ jest ok w błoto . Co do EX nie wypowiem się. A co do rangera tu akurat jecek niema co porównywać to auto jest fabrycznie powiedzmy przystosowane lepiej do terenu .
Ostatnio zmieniony 2012-10-29, 07:30 przez PLAYAUTO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-29, 08:15

Zaczyna się.... :-P Każdy samochód potrzebuje sporo pracy i kasiory żeby robił porządnie w terenie.
smartpar.pl

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-29, 08:57

Zaczyna się.... :-P Każdy samochód potrzebuje sporo pracy i kasiory żeby robił porządnie w terenie.
To jest wiadome :-D Tak samo to że ZJ objedzie exa jeśli maja oba te same lacze, tylko my mamy pewną przewagę ze możemy wsadzić 33" do prawie seryjnego auta i ciekawi mnie jakby wypadła w tym momencie konfrontacja z ZJ na 31", czy ich właściwości byłyby zbliżone. :-)

Do Patrola też nikt nie wsadzi 32" w błoto bo powszechnie się przyjęło że zaczyna on robić dopiero na 35" :p

Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-29, 09:21

To pozostańmy przy EX i je motamy czy ktos z forum robi Progi pod hilifie ? i uchwyty do szarpania? Przytulił bym tez projekt zderzaka i platformy pod windę w ori zderzak.
I może ktoś podkładki wykonuje i wjeszaki to bym odkupił 2"+2"

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-29, 09:24

Podkładek nie potrzebujesz, wystarczy pokręcić dwoma śrubami i podniesiesz sobie przód o 2" :-)

Awatar użytkownika
Robert Kamyk
Posty: 3073
Rejestracja: 2009-04-10, 20:07
Lokalizacja: Warka
Model Explorera: BRAK

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-29, 10:03

Jackowi chodzi o te pod budę... :-)
Za późno...
Obrazek
... jest dopiero po śmierci...

Fon: 508212090
Robert

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

2012-10-29, 10:17

Ajjj to sorrki :-)

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”