Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-23, 22:02

Dobra amory ida o 5 cm aczkolwiek niezauwarzyłem zeby zle teraz pracowały . A tulejki 3 cm to swiat bo i tak ida pod kontem i zawieszenie się podniosło o 5cm wjec 3 smiało starczy na łaczniku .

Zderzk tylny zamontowa i teraz wyglada dobrze . Rano jeszcze tylko odpowietrzenia mostów itp założe i bedzie ok . Jutro instalacja nowego LPG Lovato i zbiornik 85L pod auto
Ostatnio zmieniony 2013-01-23, 22:05 przez PLAYAUTO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-23, 22:49

Jacek - jak już taki zbiornik wrzucisz pod auto, to go też koniecznie przymocuj do auta bo zostanie na glebie i spalanie PB będzie takie samo ;-) :-P

Czyli zaczynasz taniej śmigać ? Zapodaj potem jaka różnica tak na świeżo.

Robiąc odpowietrzenia mostów pamiętaj o skrzyni i reduktorze, no i wysoko :-)
Ostatnio zmieniony 2013-01-23, 22:51 przez jacek4, łącznie zmieniany 1 raz.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
alban
Posty: 637
Rejestracja: 2007-12-10, 21:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt: Strona WWW

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-23, 23:07

Ja tu czegoś nie rozumiem...
Body lift był tak?
To po co ruszać amory jak się z zawiasem nic nie robiło?
Albo już zmęczony jestem...
Służę radą i pomocą techniczną...

FON 666131133

Awatar użytkownika
Robert Kamyk
Posty: 3073
Rejestracja: 2009-04-10, 20:07
Lokalizacja: Warka
Model Explorera: BRAK

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-23, 23:14

podkręcony na drążkach jest...
Za późno...
Obrazek
... jest dopiero po śmierci...

Fon: 508212090
Robert

Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-23, 23:23

Alban lift 2" na zawieszeniu był zrobiony ponad miesiac temu . teraz zrobilem list budy 2"
a przedłużenia amorków i łącznika stabilizatora wyszły teraz wjec pytam.

Kamyk jest podkreconyna drazkach juz przed sylwkiem . Aktualnie z przodu mam od posadzkido rantu nadkola 93cm a z tylu 97cm to chyba niejest zle .

Jacek ty bedziesz wiedział pierwszy ile pali . a banka idzie na porzadnych wieszkach z bednarki ( w planie jest osłona zbiornika )
Odpowietrzenia ida wysoko tylko powiedz gdzie jest to od skrzyni bo reszte znalazłem

Zamwiłem snorkla po mojej zniżce dzis od LC120 wyszedł 270zł ejec jak zdaze to jutro założe . Autko musze miec gotowe na piątek 14

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-23, 23:44

Ja robiąc odpowietrzenie skrzyni dostawałem się od góry - pod wykładziną masz zaślepkę sporych rozmiarów w miejscu gdzie byś miał lewarek w manualu.
A butla lpg powinna mieć w środku swoje oryginalne mocowanie do ramy tak jak koło zapasowe,a nie jakieś tam obejmy z bednarki :shock:
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-24, 06:50

Jacek ma ori mocowanie i dodatkowe z ocynkowanej bednarki . Niewiem czy zdajesz sobie sprawe jakich rozmiarów jest 85L butla lewdwo miejsca starcza dlatego dodatkowe mocowania i bedzie osłona dodatkowa .

Awatar użytkownika
Klubowicz leon13cc
Klubowicz
Posty: 852
Rejestracja: 2011-06-03, 10:03
Lokalizacja: Lubuskie/Lubrza

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-24, 07:18

Do odpowietrzenia skrzyni spokojnie dojdziesz od dołu , ja tak robiłem nie mając body liftu a w Twoim przypadku z liftem to już na pewno będziesz miał tam dużo miejsca .
Szkoda przy takim mrozie bawić się w rozkręcanie wnetrza auta tylko po to , żeby założyć jeden wężyk :-D
Ford Explorer Limited 2000 + Audi 80 B3 1987 + Yamaha MT-01 2006 = 384KM

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-24, 10:09

Do odpowietrzenia skrzyni spokojnie dojdziesz od dołu
potwierdzam :) tylko pamiętaj żeby zdjąć całą rurkę i odpowietrzenie (wężyk) dać bezpośrednio do skrzyni a nie tej rurki co z niej wychodzi :)

Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-24, 18:49

Dzieki chłopaki dzis walka z LPG ciag dalszy jutro ogarne do konca LPG , łaczniki stabilizatora i odpowietrzenia do 15 muszę z warsztatu wyjechac bo ruszamy o 17 szlakiem umocnień Mołotowa i napewno snorkla niezdaże załozyc dzis przyszedł nowy od LC120 w mega dobrej cenie .

Awatar użytkownika
dyfrend
Posty: 700
Rejestracja: 2011-02-14, 23:38
Lokalizacja: polska
Model Explorera: II EB V6 po SWAPe V8, convert BW4406

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-24, 19:19

zapodaj fotki po tych "modernizacjiach".
500 114 608 jak moge to Pomoge;)

Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-24, 20:38

Wjec tak tak wyglada autko teraz podniesione +4" rolka BF 32" na feldze ori 16" na podmianke na upalanie 33"
Do tego bedzie snorkla od LC120(juz czeka w warsztacie) i winda 13500 od Zibiego ,uchwyty porządne do szarpania (planuje umieścić koło na klapie tylnej )
Do tego bedzie kangur i progi .
Środek planowany jest CARPC z dotykową matrycą 10"
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A jak by było mało to dzis kupiłem EX2 96r. OHV tez idzie do modyfikacji .
Ostatnio zmieniony 2013-01-24, 20:40 przez PLAYAUTO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Robert Kamyk
Posty: 3073
Rejestracja: 2009-04-10, 20:07
Lokalizacja: Warka
Model Explorera: BRAK

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-24, 20:42

odkręcaj od razu plastik pod zderzakiem przód... pierwszy poważniejszy dołek i wracasz z połamanym :-P
Za późno...
Obrazek
... jest dopiero po śmierci...

Fon: 508212090
Robert

Awatar użytkownika
PLAYAUTO
Posty: 417
Rejestracja: 2011-05-04, 20:11
Lokalizacja: Warszawa/Tarnopol

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-24, 20:46

spoko został wzmocniony puki osłony niebedzie to niema prawa się zweryfikowacć

Awatar użytkownika
Robert Kamyk
Posty: 3073
Rejestracja: 2009-04-10, 20:07
Lokalizacja: Warka
Model Explorera: BRAK

Re: Problemy po bodylift pilne

2013-01-24, 20:48

też tak myślałem... auto sprzedane... plastik leży połamany... :-D
Za późno...
Obrazek
... jest dopiero po śmierci...

Fon: 508212090
Robert

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”