dzien dobry wszystkim
przeczytalem wczoraj jeszcze wszystkie watki o wieszakach ale nie znalazlem 2 informacji (prosze powiedzcie mi), bo :
1. Wajc pisal, ze wymiar wieszakow, ktore montowaliscie jest wiekszy, ktore wymiary przedluzyc z fotki?
2. Te wieszaki montujecie tylko na tylnia czesc resora czyli w sumie zrobic ich trzeba tylko 2?
Cytując pierwszą wypowiedź odpowiem chyba na większość... nawet nie wiem jak temat wieszaki powrócił w temacie lift budy... ale nie moge znaleźć miejsca gdzie toto przenieść... zostawmy więc jak jest.
Wieszaki przedłużasz "po długości" - chodzi o dłuższy wieszak. Wymiar na fotce to wymiar jaki potrzeba zrobić. Ewentualnie można go regulować pomiędzy tym co na fotce a tym fabrycznym, żeby uzyskać potrzebną (dodatkową) ilość centymetrów na wysokości. Zakładasz je tylko na tył resoru - przód nie potrzebuje nic ponieważ jest zamontowany na stałe (no, na takim zawiasie powiedzmy).
Temat liftu budy powraca i powraca... a powiem wam, że przez siedem lat jeździłem moją jedynką z liftem budy 1.5 cala do czego dorzuciłem 1.5 cala dłuższe sprężyny i wieszaki plus dodatkowe pióro z tyłu. Hulało na oponach 33".
Dwójka, tak jak Dawida czy Radka po wrzuceniu 2" liftu i podkręceniu przodu plus dłuższych wieszakach z tyłu napewno lepiej prowadzi się w terenie bo ma większy prześwit. Na drodze może być gorzej bo przód nie jest na takie coś przygotowany i jak jest wykręcony na maxa to mogą być kłopoty z półosiami. Dawid - żeby ci nie obcierało dodaj ten lift budy 2" bo to najtańszy sposób na lift dwójki. Wsadzisz wtedy opony 31 czy 32" i będziesz miał auto i w teren i na czarne. Taki lift budy to najlepsze rozwiązanie dla dwójki. Pytałem wielu ludzi co mają taki lift i nikt nie narzekał, że mu się coś popsuło. Ba! jeździłem przecież po wertepach z facetami co mieli do swoich dwójek założone lift 3" i nic... mogę ci dać namiary na conajmniej trzech co przez ostatnie kilka lat śmigają na codzień swoimi Explo z liftem budy... i to nie tylko w teren ale i do pracy.
Według mnie zatem, lift budy dwójki to najlepsze rozwiązanie jeśli chcesz zwiększyć prześwit i założyć większe opony. Jedynka to co innego bo podnieść ją można o wiele prościej.