Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-13, 20:26

mirekquad, gratulacje... jak masz fotki to wrzuć jakiś link, chętnie pooglądam.

Co do organizacji i wrażeń... kazdy pewnie będzie miał swój punkt widzenia, ale chyba nie o to chodzi. Każdy się uczy na błędach, na pewno każdy kto organizuje takie imrezy nie ustrzeże się większych lub mniejszych błędów.
Ważne żeby nie było niepotrzebnej nerwowości... to w końcu ma być zabawa :)
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Mikado
Posty: 990
Rejestracja: 2007-07-10, 20:31
Lokalizacja: Polska

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-13, 20:40

ja nie byłem, ale może kilka słów:
1. na trasie pomagają sobie uczestnicy - sędziowie mogą tylko patrzeć i nic nie robić (ich nie ma)
2. tuszu przy pieczątkach nie widziałem nigdy...
3. wjazdy na trasę odbywają się najczęściej jak się kto ustawi i nie ma mowy, żeby ktokolwiek miał jakiekolwiek fory, bo kto oceni kto słabszy kto silniejszy, kogo wcześniej kogo później
4. osobiście znam tylko jednego organizatora któremu NIC ale to NIC nie da się przypiąć 8-)
5. najważniejsze, że się dobrze bawiłeś, a jeśli teraz powiesz, że w przyszłym roku pojedziesz znowu to znaczy, że musiało być zaj.... superowo :-D

tak trzymać chłopaki! do boju! :chillout:

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-13, 21:06

mirekquad, a tak zapytam, bo na fotkach widać że często maska była w górze... mocno się explo grzało w takim błocie??
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-13, 21:53

rafbor1973, wiesz co to jest Explo po Grześku Wajc :P a grześka sie troszke przygrzewał, a w błotku to wiadomo nie ma gdzieciepła oddawać wiec oni i tak na winchu jechali więc maska non stop w górze :P
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

mariusz ZJ

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-13, 22:45

Niestety organizacyjnie rajd był do dupy.

Ogólnie SUPER się bawiliśmy i oby więcej takich rajdów koło Łodzi.
Wiem że, wyciąłem to z kontekstu Twojej wypowiedzi, ale widać tu brak konsekwencji z Twojej strony. Może porostu w, czasie pisania postu uszło z Ciebie ciśnienie, którego nie zdołałeś rozładować podczas rajdu.
Założeniem Rajdu była dobra zabawa, nigdy nie dogodzi się wszystkim, można powiedzieć że był to rajd dobrej woli. Nikt nie musiał podchodzić do pieczątek, nikt nie musiał czekać w kolejce do pieczątki (przynajmniej u mnie na stawie) zawsze można było objechać załogę blokującą przejazd. Najważniejsze byśmy się poznali, nauczyli czegoś nowego,(ja się czegoś nauczyłem :mrgreen:) może pokazali coś ciekawego, więc wrzućmy na LUZ.
Ja ze swej strony dziękuję wszystkim za, przybycie i udział w zabawie Tobie mirekquad za pomoc, jakiej udzieliłeś na stawie czerwonemu wroglowi i czerwonej explozji prowadzonej przez fotomysz
:thumright:
Pozdrowienia
Ostatnio zmieniony 2008-10-13, 22:49 przez mariusz ZJ, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-13, 23:14

mariusz ZJ, podejrzewam że chodziło oto że bylo kilka niedociągnięć, ale wiadomo każdy soę uczy, ale jak to ujeli oby wiecej takich imprez.
a swoja drogą jedno drugiemu nie przeczy :mrgreen:
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Awatar użytkownika
mirekquad
Posty: 34
Rejestracja: 2008-08-11, 20:06
Lokalizacja: Łódzkie
Kontakt: Strona WWW

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-13, 23:42

Explozja się grzała niemiłosierni non stop chodziła nagrzewnica i macha do góry. w środę jadę na czyszczenie układu chłodzenia i mam podejrzenia że może też grzać się przez klimę, też zamierzam zrobić serwis. Jak to nie pomoże to wycinam wloty na masce ( a raczej wyloty powietrza ) i podetnę nadkola. Co do imprezy to licha organizacja nie musi iść w parze z dobrą czy złą zabawą na rajdzie. Było kilku ciśnieniowców na wynik reszta dobrze się bawiła mi osobiście podobali się ludzie z Jeepa z garnkiem zamiast snorkela i zielonego landka mieli wszystko w Du.... :-P , W organizacji brakowało najbardziej chyba człowieka charyzmatycznego którego zdanie byłoby ostateczne przykładem na to są jaja z wynikami z turystyka kto głośniej krzyczał że to niesprawiedliwe tego słuchali ( przynajmniej odniosłem takie wrażenie). Dla mnie najważniejsze było sprawdzenie EXA i to że mnie leśniczy po lesie nie ganiał, resztę mam gdzieś (kogo obchodzi czy byłem 5 czy 6) ubaw mieliśmy po pachy.
Jeżeli chodzi o ten nieszczęsny tusz to mogę powiedzieć że byłem na rajdach organizowanych przez ŁOSIA, Klub KOMETA czyli Łódź 4x4 i Kowary 4x4 na wszystkich tusz był razem z pieczątką. Jeżeli mabyć inaczej to powinni go dawać razem z roadbookiem i kartą na pieczątki byłoby to logiczne, a nie gdzieś tam przy którymś starcie dla niektórych. Naprawdę wielu nie dostało wiem to bo zwędziłem jeden tusz sędziemu na jednym z odcinków i potem wielu ode mnie pożyczało. Na pierwszy autentycznie smarowaliśmy stemple wkładami do długopisów,a na pewno ja i koleś z pata który był 3 w generalce.
Odnośnie jeszcze organizacji to na koniec ogłoszono czas na odwołania i protesty - ludzie przecież to nie mistrzostwa świata po co to? myślę że większość ludzi pojechało się tam dobrze bawić a nie protestować, jak ktoś chciał to niech jedzie pod sejm tam se zrobi trial po słupkach i trawnikach a potem złoży protest, ja liczyłem na fajne podsumowanie i i jakąś integrację przy browarze a nie nerwówkę.
zdjęcia zmieściłbym tutaj ale nie wiem jak to zrobić może ktoś mi podrzuci?
EXPLOZJA - Siła spokoju!!

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-13, 23:47

mirekquad, zdjęcia wal na picasse, i podawaj linka :P

kolejna porcja fotek
http://picasaweb.google.pl/Mirek.Lodz/I ... esieDzkich#
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Awatar użytkownika
mirekquad
Posty: 34
Rejestracja: 2008-08-11, 20:06
Lokalizacja: Łódzkie
Kontakt: Strona WWW

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-14, 00:03

Na picassę wrzucę w środę bo dziś i jutro mam nawał roboty

[ Dodano: 2008-10-14, 08:43 ]
Zdjęcia z rajdu są już tutaj:
http://the69x.pl/zdj/rajd4x4/slides/rajd1.html
EXPLOZJA - Siła spokoju!!

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-14, 08:43

2. tuszu przy pieczątkach nie widziałem nigdy...
hehehe na operacji orzysz w tym roku wieszalismy pieczatki razem z tuszem - rozwiazanie nawet sie sprawdzilo :)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Mikado
Posty: 990
Rejestracja: 2007-07-10, 20:31
Lokalizacja: Polska

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-14, 11:44

hehehe może mnie poniosło :-D

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-14, 14:41

[ Dodano: 2008-10-14, 14:41 ]
mirekquad, kurcze to wy ta pieczątke na winchu robiliście :?:
http://the69x.pl/zdj/rajd4x4/slides/rajd77.html
przcież Explo łatwo tam wchodziło :P

[ Dodano: 2008-10-14, 21:37 ]
Długo oczekiwane przez wszystkich wyniki.

Wyniki Klasy ZMODYFIKOWANEJ


miejsce Numer startowy Kierowca Pilot Samochód Ilosc pieczatek


1 11 Andrzej Wieczorek Patryk WieczorekToyota Land Cruiser 25 czas na stawie 18 minut
2 24 Włodzimierz Rakowski Lucjan Mamrot Mercedes klasy G 25 czas na stawie 20 minut
3 23 Bogdan Piątek Marek Sudak Nissan Patrol GR 25 czas na stawie 55 minut
4 15 Albert Niedżwiecki Aleksandra Jaskiewicz Jeep Wrangler 25 czas na stawie 95 minut
5 21 Tomasz Woliński Łukasz Czekalski Jeep Cherokee 23
6 17 Mirosław Jagudzki Dorota Jagudzka Ford Exploer 22
7 6 Adam Zareba Maciej Oskroba Suzuki samuraj 21
8 7 Robert Bartczak Krzysztof Zieliński Jeep Wrangler 20
8 9 Marek stępkowski Bogusław Antczak Jeep Wrangler 20
9 8 Tomasz Mikołajczyk Jacek Markowski Nissan Patrol 19
9 5 Maciej Śliwkiewicz Dominik Socik Nissan Patrol 19
9 18 Mariusz Szczesio Paweł Tosik Opel Frontera 19
9 13 Arkadiusz Sztajnert Krzysztof Szczepanik Jeep Cherokee 19
10 25 Arkadiusz Galanciak Robert Galanciak Mitsubishi 17
10 1 Maciej Pawłowski Karol Pawłowski LUAZ 17
11 10 Wojciech Walkowski Mateusz Pełczyński Nissan Patrol K160 16
12 12 Tomasz Sitkiewicz Krzysztof Bury Daihatsu Ferroza 15
13 20 Marcin Owczarek Adam Owczarek Nissan Patrol GR 14
14 19 Mariusz Siemiński Cezary Wasilewski Suzuki Samu8rai 13
14 3 Mariusz Modzelewski Marcin Modzelewski Mistubishi 13
14 2 Waldemar wierzbicki Robson Wierzbicki Land Rover Defrnder 13
14 4 Dominik Kocela Piotr Luśtyk VW T3 Syncro 13
15 26 Adam Kwiatek Paweł Kwiatek Nissan Patrol 12
15 22 Sławomir gałązka Marek Kwiatulski Nissan Patrol 12
16 14 Tomasz Jarosz Bartosz Jarosz Jeep Cherokee 11
17 32 Marcin Lamowski Marcin Gocławski Jeep Cherokee 10



Wyniki Klasy TURYSTYK



miejsce Numer startowy Kierowca Pilot Samochód ilość punktów


1. 42 Mariusz Wilk Michał Wilk Jeep Wrangler TJ 4.0 394
2. 47 Sławomir Gabara Artur Sagalara Ford Explorer 248
3. 38 Piotr Rogiński Małgorzata Burska Mercedes G 198
4. 46 Jarosław Pośpieszyński Łukasz Grabski Jeep Cherokee 144
5. 40 Piotr Langner Marcin Krysiak Jeep Cherokee 24
6. 37 Zbigniew Budek Marcin Brygier Jeep Grand Cherokee -39
7. 30 Tomasz Królikowski Przemysław Kukieliński Jeep Grand Cherokee -88
8. 31 Grzegorz Brawiński Jacek Kożuch Jeep Cherokee -118
9. 36 Paweł Sadłowski Marcin Kłos Isuzu Trooper -130
10. 39 Maciej Skorupski Sebastian Litman Jeep Cherokee -130
11. 34 Zbigniew Tomczyk Mariusz Pabian Ford Ranger -245
12. 35 Michał Stopczyk Adam Poleszczuk Nissan Patrol -267
13. 33 Wojciech Depta Artur Przyborowski Nissan Patrol -497
14. 43 Mateusz Wadowski Anita Bojanowska Jeep Grand Cherokee -517
15. 44 Przemysław Witaszek Agnieszka Witaszek Jeep Cherokee -571
Ostatnio zmieniony 2008-10-14, 14:41 przez fotomysz, łącznie zmieniany 1 raz.
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Awatar użytkownika
mirekquad
Posty: 34
Rejestracja: 2008-08-11, 20:06
Lokalizacja: Łódzkie
Kontakt: Strona WWW

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-14, 22:19

Tą pieczątkę robiliśmy na winchu bo walnąłem hakiem o asfalt i puściłem gaz bo siębałem że zawadziłem zaworem od gazowni, a nie lubię podchodzić na 2 razy. pozatym nie potrzebnie ją robiliśmy bo to był turystyk
EXPLOZJA - Siła spokoju!!

TeeM

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-15, 12:09

Witam Wszystkich
Nooo, wyniki podane, emocje opadły.
Jako główny sprawca tego wydarzenia mogę powiedzieć jedno... pokazaliście że macie jaja :one:

GRATULACJE

Samochody, które choćby z racji gabarytów, masy itp. były w gorszym położeniu, radziły sobie bardzo dobrze... i tak ma być.

Pozostaje u mnie tylko mały niesmak w związku z "jazdami" jakie sobie tutaj po nas uprawialiście.
Ja wprawdzie prosiłem o konstruktywną krytykę, ale część waszych wypowiedzi było w stylu MY i NASZE AUTA są najwspanialsze a reszta to tępaki.

Czytałem wszystko dokładnie, analizowałem wielokrotnie i muszę przyznać że pozwolę się nie zgodzić z kilkoma zarzutami. Choć był moment że mając pełne ręce roboty związanej z rejestracją zawodników, podziałem na klasy, plombowaniem aut, badaniem oraz innych spraw których nawet nie pamiętam mieliśmy małe problemy.
Jednak wystartowaliśmy Was w miarę sprawnie i później już było tylko lepiej (mam nadzieję).
Cały rajd zrobiliśmy kilkuosobową grupą, a w dniu "W" było nas 25 (wliczając w to sędziów na OS-ach i osoby porządkowe).
Dołożyliśmy do imprezy "parę złotych" w czym pomogli nam quadowcy i kibice (przez nich musieliśmy zapłacić odszkodowanie), a jeden z zawodników był na tyle "sprytny", żeby wykołować nasze koleżanki w biurze i bawić się za free. No cóż taki lajf...

1. Trial, wcale nie był zrobiony Suzuką Vitarą (ta zakopana była na zboczu góry, przy reklamach sponsora) tylko Jeepem Cherokee, i przeze mnie jeszcze osobiście przejechany Grandem, gdzie miałem 1 Cofnięcie + 1 dotknięcie taśmy (z tego co pamiętam za taśmę nie odejmowaliśmy punktów), czyli można było zrobić dużym autem.
Niezłą klasę pokazał Ford Ranger jeszcze dłuższy od Waszych "wybuchów".
Kolega Wasz miał 19 strąceń (nikt nawet nie zbliżył się do 10).
Osobiście omawiałem trial (podczas odprawy) i mówiłem że liczy się precyzja a nie czas.

2. Kolejek na OS-ach by nie było wcale, gdyby nie część zawodników ze zbyt dużym parciem na jazdę, którzy pojechali sobie robić pieczątki omijając Start, a tym samym wymykając się nam z ewidencji (powinniśmy ich zdyskwalifikować, ale sami jeździmy w rajdach i wiemy co to jest mieć ciśnienie). Trasa była zrobiona tak że w zasadzie zawsze dało się objechać i podejść do kolejnej pieczątki.
Jeśli robiliście kiedyś podobną imprezę to wiecie, że na każdy przejazd trzeba mieć zgodę właściciela lub gminy a wiąże się to z kosztami i procedurami administracyjnymi (więcej terenów, większe koszty, dłuższe dojazdówki), a w przypadku gdy ma się doczynienia z Rezerwatem lub Parkiem Krajobrazowym (Wzniesień Łódzkich) schody są o wiele bardziej strome.
My i tak mieliśmy 110% zezwoleń - nie wykorzystaliśmy wszystkich tras dla serii ale chyba i tak się nie nudzili.

3. Wyniki się zmieniały ponieważ zawodnicy serii nie przyłożyli się do tego aby karta drogowa była zrobiona prawidłowo, pieczątka czytelna i w takim miejscu żeby łatwo było ją znaleźć.
Mniejszy problem był w "modyfikacji" bo tam już prawie każdy wie o co chodzi.

Mieliśmy kilka podstaw do całkowitej dyskwalifikacji zawodników, ale przecież nie o to chodziło w tym rajdzie.

Miała być dobra zabawa i jak słyszę z opinii wielu była, mam nadzieję że Wy również zapamiętacie tylko te dobre chwile.

Mamy wiele spostrzeżeń i wniosków związanych z imprezą, poziom organizacji napewno podniesiemy w znaczny sposób ale i od Was będziemy oczekiwać więcej.

Pragniemy aby rajdy nasze, były dobrze przemyślaną rywalizacją sportową, a nie bezmyślnym taplaniem się w błocie (choć i jego nigdy też nie zabraknie).

Jeszcze raz dziękuje za przybycie i być może do następnego spotkania.

Pozdrawiam Tomek


P.S. Pytanie do serii: Czy napewno zrobiliście wszystkie pieczątki z waszej klasy (przypomnę tylko że to było warunkiem przyjęcia pieczątek z extremy)............
Ostatnio zmieniony 2008-10-15, 12:12 przez TeeM, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Rajd Wzniesień Łódzkich

2008-10-15, 20:57

Tomasz ogólnie juz pisałem że rajd był super i chwała dla was że się tego podjęliście. Na nastepna imprezę już dzisiaj mogę wysyłać złoszenie i zadatek :mrgreen: . I obiecać że więcej zadnej tyczki nie przewrócę :oops: 8)
1. Trial, wcale nie był zrobiony Suzuką Vitarą ........
tu nie mam do nikogo pretensji tylko do siebie i pilota że nie słuchalismy i potraktowaliśmy go jako czasówkę :oops: , co do Suzuki to była przenośnia bo bylo ciasno, ale przy tej prędkości :oops: trudno zeby nie było
3. Wyniki się zmieniały ponieważ zawodnicy serii nie przyłożyli się do tego aby karta drogowa była zrobiona prawidłowo, pieczątka czytelna i w takim miejscu żeby łatwo było ją znaleźć.
tu myślę że na przyszłość można zrobić karty drogowe dla chętnych z miejscem na pieczątki Extremy :P
i w następnej edycji pojadę już w Extremie :eek: :x
P.S. Pytanie do serii: Czy napewno zrobiliście wszystkie pieczątki z waszej klasy (przypomnę tylko że to było warunkiem przyjęcia pieczątek z extremy)............
no cóż skoro sędziowie pozwolili na robić extremę to myslę że były wszystkie, ale jak sie póżniej okazało nie byliśmy w Tadzinie i na koniec tam goniliśmy, ale każdemu się zdarza.
Myślę że impreza jak na pierwszą była przygotowana wręcz wzorowo, i następne bedą jezcze lepsze z racji zdobytych doświadczeń :P
A i nagrody były świetne :-)
Ostatnio zmieniony 2008-10-15, 21:00 przez fotomysz, łącznie zmieniany 2 razy.
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Wróć do „Rajdy”