2015-03-18, 08:11
Mam nadzieję że zawartość kosza to też uszczelki w nim czyli rozebrałeś tłok etc. bo jak nie to wyrywasz jeszcze raz.
Oznaczenia płyty nie maja właściwie żadnego znaczenia wszystkie są kompatybilne.
Kosza nie da rady wzmocnić ale za to da radę poprawić ciśnienie robocze znajdziesz więcej info w dziale
SKRZYNIE AUTOMATYCZNE ASB » 5R55E - odbudowa - rebuild jakaś 13 strona
Jak łoisz po szutrach i prędkość jest większa niż 25km/h to wiadomo D
ale podjazdy kałuże trudny teren to pozycja 1 2. Różnica jest taka że w tych pozycjach jest jeszcze zapięty kosz direct więc robią robotę dwa kosze a nie jeden.
Co do zestawu hevy ja nie stosowałem u nas tego nie ma ale tak czy inaczej to ciśnienie oleju i uszczelnienia robi robotę a nie tarczki przekładki.
Ostatnio zmieniony 2015-03-18, 08:16 przez
albricht, łącznie zmieniany 1 raz.
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.