Prawdę rzecze Kojot. Remonty to sobie robią a o wymianie elektrozaworów to już nie.
Poza tym po jakiś 50tyś powinno się wymienić epc.
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.
albricht no przecież epceki mi 2 lata temu podmieniałeś nawet jeden ciśnieniowy to była nówka reszta ... a w sumie to chyba tylko 1 zmianowy na używany .... może te używane to co 10 tysi do zmiany Ogólnie przeciąganie w mniejszym stopniu ale wróciło ..... ale tylko właśnie na zimnym.
ja tam się na automatach nie znam,ale to może wina płynu w automacie,u mnie jak na razie nie ma różnicy pomiędzy latem a tą prawie zimą,a w skrzyni siedzi ravenol mercon v+zielony lubegard.
sam ciśnieniowy elektrozawór(EPC SOLENOID PRESSURE CONTROL) do mnie np idzie z zieloną końcówką .... ja mam 4R55E ( tak mi się przynajmniej zdaje )... nie wiem jak do pozostałych OHV
Na stronie Midparts widzę że maja z czerwoną końcówką, na alledrogo też ktoś ma z czerwoną. w opisie piszą że tan czerwony jest do kilku rodzajów skrzynek. Chyba najlepiej i najpewniej będzie zajrzeć jaki tam siedzi. Może ktoś się jeszcze wypowie w tej materii.
jak auto Ci nie potrzebne na gwałt i masz możliwości (miejsce) to sobie zdejmij miskę, zażyj trochę kąpieli olejowych, zdejmij płytę sterującą, zobacz czy nie masz duuuuuuużej dziury w uszczelce w okolicach tłoka pozycjonera, daj nowe uszczelki, zobacz przy okazji jaki masz epc, zamów, jak dojdzie poskładaj, ładnie dokręć odpowiednim momentem wg wzoru, zalej oliwę i powinno być dobrze