Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Pompa 5r55w/s

2017-04-17, 21:38

Jak się od rana do wieczora pracuje w warsztacie, to nie ma czasu na podpowiedzi. Mój patent jest odrobinę inny, zasada ta sama a skuteczność nieporównywalna do młotka
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Pompa 5r55w/s

2017-04-17, 21:43

stary owijasz wieloklin szmatą bierzesz młotek kilka stuknięć i po temacie, że w d.. to mogę to samo powiedzieć o tym patencie który zrobiłeś z wysoką kulturą techniczną z jakiś ściągaczy wyjętych z dupy jak ci się to wszystko śliźnie to zrobi większe zniszczenia niż mój młotek po za tym mam nadzieję że punktem oparcia tego ustrojstwa nie jest mały wałek ... jak zrobisz tyle 5r55w/s co ja to będziemy mogli dyskutować o poziomie ja na przykład nie muszę malować wnętrza dzwonu w kratkę żeby wiedzieć w którym miejscu przychodzi kanał olejowy między dzwonem a pompą, wg manuala do wyciągania tej pompy jest specjalne urządzenie zwane slide hummer i jeśli ani ja ani ty go nie użyliśmy to jakość obu rozwiązań niczym się różni
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Motocyklista
Posty: 27
Rejestracja: 2016-03-04, 09:44
Lokalizacja: Płock
Model Explorera: Ex III

Re: Pompa 5r55w/s

2017-04-17, 21:57

Taaa
Załączniki
300-0000T0033-2.jpg
300-0000T0033-2.jpg (20.36 KiB) Przejrzano 4207 razy

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Pompa 5r55w/s

2017-04-17, 22:02

Ostatnia pompa którą wyjmowałem była tak zaklejona że nawet porządnym ściągaczem był spory problem
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Pompa 5r55w/s

2017-04-17, 22:13

ja ostatnio wyciągałem jajowatą pompę bo poprzedni fachowy serwis którego w przeciwieństwie do mnie było stać na fachowy ściągacz upuścił ją pewnie na glebę i żeby uniknąć wycieku dał 2 uszczelki mimo że pęknięte na "tzw" kanapkę jednocześnie jedna z nich tamowała kanały olejowe :D

a i tak lało się z niej jak z zarzynanej świni :P
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
Northools
Posty: 327
Rejestracja: 2016-04-26, 12:24
Lokalizacja: Trojmiasto
Model Explorera: Czarny Ex III 4.6 V8 - tzw pomnik.

Re: Pompa 5r55w/s

2017-04-19, 15:54

Mam nadzieje, ze to nie byla moja skrzynia, co?

Pozdro
Kur....a! Gdzie jest moja szaro-zielona skora? :shock:

albricht
Posty: 885
Rejestracja: 2010-09-03, 21:33
Lokalizacja: Wa-wa
Model Explorera: Jeep

Re: Pompa 5r55w/s

2017-04-25, 22:02

Młotek najlepszy , Amerykanie też młotem wyjmują pompę. A do tego patentu to bym zastosował młotek kinetyczny zamiast tej pokrętki na górze który może zniszczyć wałek imput.
I tyle w temacie
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.

Wróć do „SKRZYNIE AUTOMATYCZNE ASB”