ale silnik pracuje czasem na jałowym dość nierówno aż się auto leciutko trzęsie plus mam mały problem ze strzaleniem z wydechu (najbardziej to czuć na LPG).
Przy wymianie przedniego napinacza wymień uszczelki kolektora ssącego i powinno pomóc
Dzięki - kupiłem ostatnio w USA taki fajny specyfik - uszczelniacz właśnie do uszczelek kolektora ssącego i pod głowicą - zaaplikuję i zobaczymy
- takie cudo:
http://www.amazon.com/gp/product/B0036V ... UTF8&psc=1 . Niby nie widać żadnych wycieków pod silnikiem, ale jedna rzecz, którą zauważyłem to to, że mam lekko szaro-białawy dym z rury wydechowej, wiec jednak cośtam może przeciekać do silnika.
Gdyby ktoś jeszcze mógł fachowym uchem ocenić stan mojego rozrządu (wiem że to dziwne na odległość), to poniżej mam filmiki z dźwiękiem silnika. Trochę tak jakby lekko mi "terkocze" na jałowym jak się zbliży z kamerą/uchem do dalszej części silnika - głównie szum, ale jak słychać na filmach lekko coś tam pyka. W okolicy tylnego napinacza (prawe przednie koło) nic nie słychać, więc może ten napinacz w silniku powoli pada?? Aha, to na 100% nie jest cykanie wtrysków LPG, bo na czas kręcenia filmiku wyłączyłem gaz, plus wtryskiwacze terkoczą 10x głośniej
Plus okresowe mocne pyknięcie na filmiku to jest rozłączenie się sprzęgła klimy.
https://www.youtube.com/watch?v=NOG7p6s ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=9gI5ZOC ... e=youtu.be