Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
bondek
Posty: 771
Rejestracja: 2007-08-08, 11:09
Lokalizacja: Nie z tej ziemi :)
Model Explorera: Ex'98 4,0 U2

Poznan warsztat

2015-06-30, 00:21

Ratunku, dotelepałem się do Poznania, ale przód wydaje kosmiczne dźwięki, ponoć górne wahacze, a dla mnie jakby się miał cały przód rozpaść...
Halo Poznań, gdzie Exa można u zaufanego zreanimować?
Zamiast koła zapasowego.. KOŁO BLUESA :)

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Poznan warsztat

2015-06-30, 04:31

napisz dokładnie o co chodzi do mnie masz 90 km ale ja czasowo słabo bo się na urlop szyykuje a w środe wieczorem wybywam
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Poznan warsztat

2015-06-30, 08:01

dzwoń najlepiej po 9.00bo wcześniej mogę nie odebrać,coś poradzimy,sznurkiem zwiążemy albo taśmą się sklei,chociaż z czasem w tym tygodniu tragedia.
606414212
ps:
Boris czy ty o 4.31 walizkę już pakujesz na ten urlop,czy exa zapasowymi klamotami pakujesz? :-P
Ostatnio zmieniony 2015-06-30, 08:05 przez karolb863, łącznie zmieniany 2 razy.
tel. 606414212

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Poznan warsztat

2015-06-30, 08:28

rozmyślam co się jeszcze może zepsuć
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Poznan warsztat

2015-06-30, 08:38

wszystko,zawsze,przeważnie psuje się w najmniej odpowiednim momencie ;-)
tel. 606414212

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Poznan warsztat

2015-06-30, 08:38

rozmyślam co się jeszcze może zepsuć
Exy się nie psują. :-)
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Klubowicz troll73
Klubowicz
Posty: 707
Rejestracja: 2015-01-28, 14:28
Lokalizacja: Warszawa/Soboklęszcz
Model Explorera: II OHV

Re: Poznan warsztat

2015-06-30, 08:45

może zawias suchy jak pieprz i trzeba posmarować?
jak masz możliwość podnieś go tak, żeby zawieszenie wisiało powinieneś wyczuć namacalnie jakieś katastrofalne luzy
692754476

Awatar użytkownika
bondek
Posty: 771
Rejestracja: 2007-08-08, 11:09
Lokalizacja: Nie z tej ziemi :)
Model Explorera: Ex'98 4,0 U2

Re: Poznan warsztat

2015-06-30, 10:05

pojechałem na stację diagnostyczną na "trzęsąkę", szarpali niemiłosiernie i wyszło że górne wahacze są w stanie agonalnym.
Ale objaw jest taki, że powyżej 60 km przodem strasznie telepie, na wertepach mam zupełnie wrażenie, że przód odrywa się od podłoża (mam nadzieję, że tak naprawdę tego nie robi, ale łomot jest podobny).
W dodatku na zakręcie w lewo jakby coś przeskakiwało z prawej, mam wrażenie, jakby przednim prawym kołem nie skręcał, tylko płużył.
Zamiast koła zapasowego.. KOŁO BLUESA :)

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Poznan warsztat

2015-06-30, 10:10

mam wrażenie, jakby przednim prawym kołem nie skręcał, tylko płużył.
Przy takich luzach to nie jest dziwne.
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Poznan warsztat

2015-06-30, 23:07

a przednie koła stoją w pionie czy są pochylone górą do środka?
tel. 606414212

Awatar użytkownika
bondek
Posty: 771
Rejestracja: 2007-08-08, 11:09
Lokalizacja: Nie z tej ziemi :)
Model Explorera: Ex'98 4,0 U2

Re: Poznan warsztat

2015-06-30, 23:28

Pochylone ordynarnie do środka...
Zamiast koła zapasowego.. KOŁO BLUESA :)

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Poznan warsztat

2015-06-30, 23:39

no to rzeczywiście może wskazywać na sworznie.
tel. 606414212

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Poznan warsztat

2015-07-01, 21:52

A ja obstawiam tuleje wahacza górnego. :-P

Luz sworznia aż tak nie pochyla koła.

Do tego jeszcze dochodzi ta bzdurna regulacja na górnym.

Mam to samo i skupię się nad naspawaniem jakiejś blokady na regulacji na tulejach, bo ona jest taka że jedna hopka przestawi...

A luz na sworzniu wahacza to mechanik bierze peloszkę w łapkę i wyczuje że to to a nie tuleje.

Jak masz ori to lepiej regeneracja.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
bondek
Posty: 771
Rejestracja: 2007-08-08, 11:09
Lokalizacja: Nie z tej ziemi :)
Model Explorera: Ex'98 4,0 U2

Re: Poznan warsztat

2015-07-01, 22:21

Dzisiaj odbyły się wstępne badania pod czujnym okiem Karola, przeprowadzono również telefoniczne konsylium z udziałem szanownych ekspertów forumowych, którzy właśnie się udadzą w tych dniach na ważną konferencję naukową do Bieszczad :lol:
Dokręcono liczne niedokręcone śruby, wężyki, poprawiono oringi, oraz omówiono dalsze etapy leczenia chorowitego pacjenta :)
Zamiast koła zapasowego.. KOŁO BLUESA :)

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Poznan warsztat

2015-07-01, 22:33

Dzisiaj odbyły się wstępne badania pod czujnym okiem Karola, przeprowadzono również telefoniczne konsylium z udziałem szanownych ekspertów forumowych, którzy właśnie się udadzą w tych dniach na ważną konferencję naukową do Bieszczad :lol:
Dokręcono liczne niedokręcone śruby, wężyki, poprawiono oringi, oraz omówiono dalsze etapy leczenia chorowitego pacjenta :)
To pisz czy pomogło i co było przyczyną, a nam to się przyda. Dziwi mnie w tym autku niezliczona ilość nie dokręconych śrub.... Tego się w malyynie nie spodziewałem przy Takim kierowniku.

Pisz teraz, bo po powrocie to nie wiele będziesz pamiętał... :-P Wiem jakie eliksiry zapomnienia będą w użyciu (nie wszystkie znam) :-D
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Wróć do „WARSZTAT”