Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-11, 00:08

o,no właśnie to chciałem powiedzieć,na temat tłumików oczywiście :)
tel. 606414212

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-11, 07:22

Po prostu wychodzicie poza ramy normalnego patrzenia na temat tłumików, uaktywniacie swoje trzecie oko i widzicie w nich inny sens egzystencjalny ;)


Takie patrzenie uważam za normalne, ale co ja się tam znam :-D
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-11, 07:37

tłumik to jest bardzo dobra rzecz lubię tłumiki, tłumiki są fajne bądź jak tłumik :D
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
Klubowicz Kamyk.
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 2012-12-21, 20:03
Lokalizacja: Zieleniewo /Wrocław
Model Explorera: Eddie Bauer 1996 OHV

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-11, 11:37

Zapomniałeś jeszcze dodać: Zachowuj się jak tłumik :D, Ja jeszcze lubię 2.5 calowe rury z kwasówki do wydechów są takie wytrzymałe :D
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam :)

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-11, 19:17

I kolektory :-D zapomniałeś dodać :-D
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
Klubowicz Kamyk.
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 2012-12-21, 20:03
Lokalizacja: Zieleniewo /Wrocław
Model Explorera: Eddie Bauer 1996 OHV

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-11, 19:50

Moje kolektorki kocham ;) Wprawdzie lewy miłością bolesną ale i tak kocham :D
P1080207.JPG
P1080208.JPG
Załączniki
P1080209.JPG
P1080210.JPG
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam :)

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-11, 21:51

Fajna skarpetka :D ;)
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
duch_gdansk
Posty: 47
Rejestracja: 2016-04-12, 22:40
Lokalizacja: Gdańsk
Model Explorera: Ex II Sport 4.0 95r OHV

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-11, 22:14

A to wszystko żeby mocniej usłyszeć pierdzenie V6 :x
Jest tylko jeden dźwięk godny podgłaśniania, amerykańskie V8 :-P
Oczywiście są wyjątki, Bucik GNX, Turbo TransAm, gmc typhoon, ale one wszystkie były uturbione. V6 się delikatnie odtyka żeby siary nie robić bo bulgotu V8 i tak się nie uzyska a każdy inny dźwięk to tylko konkurencja dla Calibry :-P
Tak piłem i piję pisząc tego posta :-D
4.0lpg + 6,3pb + 6,5d

Awatar użytkownika
Northools
Posty: 327
Rejestracja: 2016-04-26, 12:24
Lokalizacja: Trojmiasto
Model Explorera: Czarny Ex III 4.6 V8 - tzw pomnik.

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-15, 15:51

No spoko, spoko, wszystko zrozumialem i szukajki tez uzywam jak trzeba. Sa to moje wywody, gdyz nie posiadam takiej wiedzy jak koledzy po latach 'walki' zbrojnej z tym autem. Nie mniej jednak troche zbaranialem I dzis sam sprawdze jaka mam srednice rury wydechowej (ponoc 2.25''). Katy zostawie, a zmienie tylko sam przerdzewialy tlumik. Mam ta puszke od cisnien czy buczenia co jest za tlumikiem. Chcialbym zamowic tego flowmastera 50. Rozmawialem z chlopakami z Warszawy i musza zamowic z US. Jest kilka na niemieckim ebayu, lecz nie wiem czy ida one z US czy sa dostepne na tamtejszym rynku? Jesli ktos ma mozliwosc pomocy w temacie zamowienia to bede wdzieczny. Inaczej zamowie sam z US lub chlopaki z Wawki zamowia. Pozostje jeszcze magnaflow, ktorych przedstawiciel jest na miejscu i moze cos dobrac odpowiedniego. Lecz ten ponoc slabo chodzi na niskich? Masakra jakas z tymi wydechami :-( Nie mam czasu sie w du...e podrapac, a jeszcze same problemy z tym potworem.

Pozdrawiam
Kur....a! Gdzie jest moja szaro-zielona skora? :shock:

Awatar użytkownika
duch_gdansk
Posty: 47
Rejestracja: 2016-04-12, 22:40
Lokalizacja: Gdańsk
Model Explorera: Ex II Sport 4.0 95r OHV

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-15, 23:06

Nie spodziewaj się za wiele po samej zmianie tłumika. Pamiętam jak dziś jak to było z pierwszym amerykańcem. GMC Vandura, 350cui, salonka na full wypasie, ale gdzie dźwięk V8? Patrzę pod wóz a tam tłumik wielkości dziury budżetowej naszego kochanego kraju. Wywaliłem to coś i zamiast tego tłumik od Stara 200, wreszcie pięknie to chodziło, ale za cicho więc wywaliłem i to. Wtedy było ok, kij że niuty uciekły w górne partie obrotów, grunt że alarmy pupowozów wyły jak przez osiedle jechałem :-D. Itd Itp, po chyba z piątej modyfikacji wydechu miałem i dźwięk i wydech dopasowany do charakterystyki tego silnika. Piękne czasy eksperymentów i braku wiedzy.
4.0lpg + 6,3pb + 6,5d

Awatar użytkownika
Northools
Posty: 327
Rejestracja: 2016-04-26, 12:24
Lokalizacja: Trojmiasto
Model Explorera: Czarny Ex III 4.6 V8 - tzw pomnik.

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-15, 23:19

Staram sie nie experymentowac, bo to zawsze sie kończy tragedia dla kieszeni Haha. Korzystam z gotowych rozwiązań kolegów. Maja wiedzę, doświadczenie i służą pomocą aby inni nie powielali ich błędów. Spodziewam sie pięknego dźwięku dobiegającego wprost z mojego small block Forda :-)

Pozdrawiam
Kur....a! Gdzie jest moja szaro-zielona skora? :shock:

Awatar użytkownika
duch_gdansk
Posty: 47
Rejestracja: 2016-04-12, 22:40
Lokalizacja: Gdańsk
Model Explorera: Ex II Sport 4.0 95r OHV

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-16, 23:51

Fajny dźwięk to niestety też kolektory a super dźwięk to gaźnikowe V8 na ostrym wałku + kolektory + wydech, ale 302 nawet na wtrysku i bez aftermarketowych kolektorów może dobrze gadać, tyle że jak nie siedzisz w amcarach to nie do końca wiesz jaki dźwięk Ci się naprawdę spodoba. pewne rzeczy trzeba zobaczyć, dotknąć posłuchać. Tu się kłaniają zloty amerykańców np zlot w Łebie albo jak masz tytanową wątrobę i zamiast gajerka założysz skórę to grill w Rodz Factory za jakieś dwa tygodnie w Nowym Porcie.
4.0lpg + 6,3pb + 6,5d

Awatar użytkownika
Northools
Posty: 327
Rejestracja: 2016-04-26, 12:24
Lokalizacja: Trojmiasto
Model Explorera: Czarny Ex III 4.6 V8 - tzw pomnik.

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-18, 13:21

Zaczne od tlumika I zobaczymy co dalej. 2x2.25'' na wejsciu i 3'' center na wyjsciu bedzie ok? Na niemiecki ebayu z US mozna nabyc.

Pozdro
Kur....a! Gdzie jest moja szaro-zielona skora? :shock:

Awatar użytkownika
zBYcH
Posty: 465
Rejestracja: 2012-05-06, 14:06
Lokalizacja: Vietz lubuskie

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-22, 09:49

Przelotowy czy komorowy ?
Posiadasz katalizator ?
Kamyk, przelotowy kupiłem, a reszta seryjna jest, katalizatory mam

Awatar użytkownika
Northools
Posty: 327
Rejestracja: 2016-04-26, 12:24
Lokalizacja: Trojmiasto
Model Explorera: Czarny Ex III 4.6 V8 - tzw pomnik.

Re: Jakiś Flowmasterek 44, 50, 70

2016-06-22, 22:49

I jak to pracuje?
Kur....a! Gdzie jest moja szaro-zielona skora? :shock:

Wróć do „WARSZTAT”