W jedynkach nie ma typowej maglownicy, tylko przekładnia slimakowa, nie widzę w ofercie tej firmy takiej usługi. ja osobiście znam firmę Tencar z Lublina, która robi regenerację maglownic, ale przekładni ślimakowych sie nie podejmują. jest to po prostu bardzo trudne.
Ja swoją tez reanimowałem zestawem naprawczym u Wajca, niestety ten zestaw na długo nie wytrzymuje. Kupiłem używkę i teraz jest jest OK. Zobaczymy na jak długo. Starą rozebrałem, ale dopiero myślę jak sie do niej zabrać. Cały problem w uszczelnieniu i łozysku igiełkowym przy wylocie na jęzor. Na razie nie wymyśłiłem jak wydłubac ten uszczelniacz
jak sie z tym uporam to opiszę co i jak, ale ostatnio brak czasu.
Poniżej załanczam kilka fotek jak to wygląda po rozebraniu. Widać problematyczny uszczelniacz i łożysko igiełkowe.