Strona 4 z 4

Re: Przełożenia mostów

: 2017-03-03, 17:07
autor: 123
No to doleję oliwy do ognia. Z całym szacunkiem ale z Explorera wyleczyłem się jakieś 8 lat temu. Świetne auto ale nie w ciężki teren. Wypady za miasto i lekki off jak najbardziej. Za duża masa i za słabe skrzynie.

Wracając do tematu, wiem że lepszy będzie 4.88 ale nie dostanę w PL Forda 8.8 z takim przełożeniem.
Mam poważne wątpliwości, czy parchowe mosty wytrzymają 40" poza tym przy cenach rzędu 1500 za śmietniki i 2500 za jako takie mosty z GRa wolę za 6000 komplet mostów z Moga 411.
Tylko tu już się robi duuuża masa nieresorowana :(

Re: Przełożenia mostów

: 2017-03-03, 17:41
autor: boris
nie dolewasz oliwy tylko stwierdzasz niezaprzeczalny fakt

Re: Przełożenia mostów

: 2017-03-03, 18:10
autor: Kojot
no ja nie sądze że 8.8 wyrobi przy 40" :) ale zawsze można zweryfikować granice :D ja mam zamiar się zatrzymać na 35" bo chciałbym jeszcze coś czasami w trasie wyprzedzić ;D

Re: Przełożenia mostów

: 2017-03-03, 19:22
autor: starwind
ja mam zamiar się zatrzymać na 35" bo chciałbym jeszcze coś czasami w trasie wyprzedzić ;D
ale ty planujesz przeca jeepniety napęd :D

Re: Przełożenia mostów

: 2017-03-04, 12:55
autor: Kojot
no tak o moc się nie boje i przeniesienie aż do mostu ;) ale przy 40" oj oj :D

Re: Przełożenia mostów

: 2017-03-04, 18:01
autor: slisman
A może takie delikatne 46 cali? :D