Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: [EX I] skok gwintu szpilek

2011-12-10, 18:19

o tylnej nic nie znalazłem a nie możliwe żeby się nie dało. Podpowiecie coś?
Wyciągasz całą półoś i masz normalny dostęp do szpilek. Żeby jednak wyciągnąć półoś musisz rozpiąć c-klips w moście, a więc musisz odkręcić dekiel, co się wiąże ze zwaleniem oleju.

Poczytaj ten temat.
http://www.explorerfanklub.org.pl/forum ... php?t=8831
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Awatar użytkownika
decania
Posty: 3370
Rejestracja: 2011-08-11, 21:15
Lokalizacja: Płock
Kontakt: Strona WWW

Re: [EX I] skok gwintu szpilek

2011-12-10, 21:40

No to masakra. Dobrze że silnika nie trzeba wyciągac ;-)
Przynajmniej mam już jakieś o temacie pojęcie. Dzięki rafbor.
Patryk
723-371-234

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: [EX I] skok gwintu szpilek

2011-12-10, 21:43

No to masakra.
Dwie, może trzy godziny, nie jest tak źle
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Awatar użytkownika
decania
Posty: 3370
Rejestracja: 2011-08-11, 21:15
Lokalizacja: Płock
Kontakt: Strona WWW

Re: [EX I] skok gwintu szpilek

2011-12-10, 21:52

Ma to co prawda swoje plusy i minusy bo kupa roboty żeby tylko wymienic szpilki ale przy okazji można sprawdzic stan dyfra, wymienic olej i uszczelnienia. Szkoda że nie wiedziałem wcześniej to bym zrobił dwa w jednym.
Patryk
723-371-234

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: [EX I] skok gwintu szpilek

2011-12-10, 23:15

trzeba było najpierw zapytać później robić a nie odwrotnie :D :P :)

Awatar użytkownika
decania
Posty: 3370
Rejestracja: 2011-08-11, 21:15
Lokalizacja: Płock
Kontakt: Strona WWW

Re: [EX I] skok gwintu szpilek

2011-12-11, 14:22

Fakt, mój błąd :oops: nie przyszło mi do głowy że tak wszystko w kupie jest. Z przodu można samą piastę wymontowac a z tyłu nie. Przy okazji, że przednie piasty padają to wiem, że wymienia się nie łożyska a całe piasty to wiem ale jak jest z tyłem? Nie pada? A jak pada to wymieniamy samo łożysko czy całą półoś? Chodzi mi o takie najczęstrze i wynikłe z eksploatajci awarie.
Patryk
723-371-234

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: [EX I] skok gwintu szpilek

2011-12-11, 14:49

Mozna wymieniac same łozysko, ale to jak się posypie. Bieżnią jest półoś, więc jak się wyrobi to albo całą półoś, albo zestaw naprawczy, który przesuwa bieżnie głębiej
Coś takiego http://sklepjeep.redcart.pl/p/2369/1359 ... -ford.html
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Awatar użytkownika
explorer_u2
Posty: 524
Rejestracja: 2011-01-03, 22:47
Lokalizacja: Katowice

Re: [EX I] skok gwintu szpilek

2012-04-02, 06:08

Odgrzeje temat , wczoraj z racji modyfikacji potrzebne były nakrętki więc w samochód i na giełdę . Nie czytająć Waszych wypocin kupiłem 12x1.25 i du.. nie pasują są za małe, natomiast nasza nakrętka (orginał) na szpilki 12x1.25 wchodzi bez problemu ale ma duże luzy.
Przestroga ; czytaj jeszcze raz czytaj , dobrze , że mam paragon :wpale:
Teraz już wiem , że to wszystko w calach i tu wynika różnica....

Wróć do „ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY”