Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
miki666

Re: EXI lift+most

2012-05-10, 15:51

albo podjeżdzaj :mrgreen: :mrgreen: pomożemy :lol: :lol:

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: EXI lift+most

2012-05-10, 19:46

Q to taka zosia samosia :-D dał rade bo fotosy dostałem ;-)

Awatar użytkownika
QDLATY
Posty: 1288
Rejestracja: 2008-05-16, 09:22
Lokalizacja: Wołomin

Re: EXI lift+most

2012-05-11, 08:49

to mościak siedzi teraz walka z przewodami gdyż trochę trzeba to poprawić...
oryginalny stalowy od pompy do tyłu zgnity więc będzie wymieniony na nowy :-)
na czas prac zastosowałem patent Kojota (zaślepiony stary przewód ) przy pompie ;-)

a rozmieszczenie wyjść na poszczególne koła to od lewej
tył, przód lewy, przód prawy
Załączniki
Obraz 013.jpg
Obraz 013.jpg (22.2 KiB) Przejrzano 5209 razy
Obraz 015.jpg
Obraz 015.jpg (32.53 KiB) Przejrzano 5209 razy

miki666

Re: EXI lift+most

2012-05-11, 10:37

no ze mna nawet gadac nie chcial :cry: :cry: :cry:

Awatar użytkownika
QDLATY
Posty: 1288
Rejestracja: 2008-05-16, 09:22
Lokalizacja: Wołomin

Re: EXI lift+most

2012-05-12, 09:15

oj Majki gadane przeca było :hug:
trochę się ruszyło z hamplami ;-) fabryczny gumowy tył zostanie zastąpiony stalowym oplotem firmy Goodridge w przepięknym niebiańskim kolorze :-D dorobiony dłuższy o 10cm od oryginału żeby mniej pracował na "zgięciach" (gumowy już się pocił) :shock: i oszczywiście drugi trójnik aby dalej poprowadzić następne nowe przewody... 8-)
Załączniki
Obraz 019.jpg
Obraz 019.jpg (46.36 KiB) Przejrzano 5176 razy
Obraz 017.jpg
Obraz 017.jpg (31.83 KiB) Przejrzano 5176 razy

Awatar użytkownika
dyfrend
Posty: 700
Rejestracja: 2011-02-14, 23:38
Lokalizacja: polska
Model Explorera: II EB V6 po SWAPe V8, convert BW4406

Re: EXI lift+most

2012-05-12, 09:28

QDLATY, gdzie możnz zanabyć takie cudo? , gdzie ty kupowałeś.
500 114 608 jak moge to Pomoge;)

Awatar użytkownika
QDLATY
Posty: 1288
Rejestracja: 2008-05-16, 09:22
Lokalizacja: Wołomin

Re: EXI lift+most

2012-05-12, 10:27

dyfrend zrobili to tutaj http://ptm.pl/index.php?page=samochody-2
dałem stary powiedziałem co jak itp :-) więc odebrałem przewód pierwsza klasa ;-)

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: EXI lift+most

2012-05-14, 21:10

jaki koszt?
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

PrzemekT
Posty: 211
Rejestracja: 2011-11-04, 23:49
Lokalizacja: Malopolska

Re: EXI lift+most

2013-08-30, 22:57

Podłączę się pod temat bo szukam rady.

Czy jeśli zdecyduje się na wymianę mostu z Dwójki do mojej Jedynki jak wygląda sprawa przełożenia w moście.
U mnie zgodnie z tabliczką (3 27 88) mam przełożenie 3.27. A mosty Dwójek to pewnie głównie 3.73. Czym by to skutkowało i czy warto się w to pchać?

Mam napęd 2wd z manualną 5-biegową skrzynią.

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: EXI lift+most

2013-09-01, 00:03

jeśli masz napęd 2WD to nie robi ci różnicy czy to będzie 3.27 czy 3.73.......

a co do podniesienia przodu - pod sprężyny można maksymalnie podłożyć 2 cale - na tyle da się jeszcze kupić tuleje regulacyjne na sworznie ale jest to praktycznie max... jeśli wsadzisz dłuższe sprężyny (powiedzmy +4") to raczej nie będziesz w stanie ustawić kątów przodu. Najlepiej wtedy obniżyć mocowania mostu... przynajmniej... choć i mocowania wachaczy trzeba by zastosować - nowe kmplety kosztują więcej niż samochód jest wart - bo to jedynka a używek teraz jak na lekarstwo... dorabiał ktoś domowym sposobem i myślę, że rozwiązania zdały egzamin... - założenie mostu z dwójki (i przeniesienie resorów nad most) to nie tylko dorobienie rurek hamulcowych - to także dostosowanie przewodów hamulca ręcznego z jedynki na dwójkę - no bo hamulec trza mieć, inaczej na przeglądzie będzie zonk... to także dorobienie siodeł resorów na moście oraz przeniesienie mocowań amortyzatorów - są zestawy do takiego przeniesienia mostu - i nie są drogie ale jak ktoś wie jak obchodzić się ze spawarką to poradzi sobie. Na temat pisałem już kilka razy przynajmniej - mam też sporo zdjęć bo kilka takich SPOA robiłem....... więc jakby co pytajcie. W załączeniu zdjęcie tylnego mostu po SPOA (tylny most z dwójki).
Załączniki
03-07-25_001.jpg
03-07-25_001.jpg (91.2 KiB) Przejrzano 4964 razy
Ostatnio zmieniony 2013-09-01, 00:07 przez Jankes, łącznie zmieniany 1 raz.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

PrzemekT
Posty: 211
Rejestracja: 2011-11-04, 23:49
Lokalizacja: Malopolska

Re: EXI lift+most

2013-09-19, 10:41

Zostałby mi temat hamulca ręcznego.

Czy wystarczy wstawić od Dwójki końcowe przewody do tylnych kół i da się je połączyć z resztą oryginalnych z Jedynki. Z tymi co idą już przy ramie?

Czy też trzeba wymieniać całość instalacji?

Awatar użytkownika
QDLATY
Posty: 1288
Rejestracja: 2008-05-16, 09:22
Lokalizacja: Wołomin

Re: EXI lift+most

2013-09-19, 18:50

Przemku ja jeszcze nie podłączałem ręcznego więc nie mam pojęcia co do linek :x

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: EXI lift+most

2013-09-19, 20:27

Z tego co pamiętam to jeśli kupisz most z dwójki kompletny, z linkami hamulca ręcznego to podłączenie ich do głównej linki w jedynce nie nastręczy ci większych problemow. pogrzebię w archiwalnych zdjęciach... powinienem coś pewnie mieć jak wstawiałem most do Sporta...
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

PrzemekT
Posty: 211
Rejestracja: 2011-11-04, 23:49
Lokalizacja: Malopolska

Re: EXI lift+most

2013-09-19, 23:00

Qdlaty,
właśnie na Ciebie liczyłem z odpowiedzią, myślałem że już to przerabiałeś :)

Jankes,
niestety most mam z Anglika, więc linki nie pasują totalnie. Ręczny jest w nich pomiędzy fotelami. Będzie mi łatwiej wiedzieć jak to ogarnąłeś.
Teraz kwestia czy potrzebuje całej instalacji ręcznego z Dwójki czy tylko same przewody na koła z Dwójki i jakoś to połączę z przewodem przy ramie ten który został.
Ostatnio zmieniony 2013-09-19, 23:02 przez PrzemekT, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: EXI lift+most

2013-09-19, 23:55

Jeśli została ci linka z boku samochodu to wszystko gra - potrzebujesz jeszcze linki od kół do łącznika, tu gdzie łączą się z tą idącą wzdłuż samochodu. Fajnie by było podłączyć konsolę z Anglika i mieć dźwignię zmiany biegów i hamulec ręczny w konsoli środkowej... było by zajerzyście.
Ostatnio zmieniony 2013-09-19, 23:59 przez Jankes, łącznie zmieniany 1 raz.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Wróć do „ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY”