Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: EXI lift+most

2013-09-20, 05:33

i mieć dźwignię zmiany biegów i hamulec ręczny w konsoli środkowej... było by zajerzyście.
Chyba będzie ciężko zdobyć taką konsolę do manuala
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: EXI lift+most

2013-09-20, 16:00

oooopppppsssss - manuala, no tak - zresztą, trzeba by w jakiś sposób zaadoptować też tą konsolę z dwójki do jedynki - niepomyślałek
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

PrzemekT
Posty: 211
Rejestracja: 2011-11-04, 23:49
Lokalizacja: Malopolska

Re: EXI lift+most

2013-09-21, 23:14

Szczerze mówiąc to jeśli chodzi o automaty to jak dla mnie bardziej mi się podoba zmiana biegów w rączce przy kierownicy. Oryginalny sposób jeśli chodzi o auta na naszym rynku.

Co do linek hamulca ręcznego zobaczę jak to wyjdzie przy łączeniu.

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: EXI lift+most

2013-09-22, 21:47

nie tyle oryginalny co bardzo klasyczny dla samochodów ze skrzynią automatyczną produkowanych w Stanach... zapomnieliscie już jak biegi przełączało się w Wartburgu na przykład?
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

PrzemekT
Posty: 211
Rejestracja: 2011-11-04, 23:49
Lokalizacja: Malopolska

Re: EXI lift+most

2013-10-09, 22:55

Grubsza część prac już za mną. Przy okazji zmieniłem przewody hamulcowe. Te stalowe przy ruszeniu pokruszyły się. Gumowe przy kołach zastąpiłem w stalowym oplocie, nowe rurki miedziane, trójnik i przewód miedziany do pompy hamulcowej. Przy okazji przeniosłem łączenie trójnika kilka centymetrów na lewo dzięki czemu w przyszłości można podnieść nie martwiąc się czy przewód nie będzie zbyt naciągnięty.
Załączniki
DSC_0792.jpg
DSC_0792.jpg (40.49 KiB) Przejrzano 3103 razy
DSC_0791.jpg
DSC_0791.jpg (39.5 KiB) Przejrzano 3103 razy
Ostatnio zmieniony 2013-10-09, 22:59 przez PrzemekT, łącznie zmieniany 1 raz.

Wróć do „ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY”