Strona 1 z 1

reduktor/parownik i filtry

: 2015-06-09, 17:16
autor: troll73
alo :)

moj reduktor ( zavoli zeta-s ) konstrukcyjnie jest skopany... regeneracja w listopadzie i już zawalony smołą i to tak niefartownie, że smoła wypchnęła membranę regulacyjną i zabiła zaworek regulacyjny ( z tego pewnie zrobiła się nieszczelność na membranie pod trzpieniem )
niestety silver którego mam nadaje się tylko na złom ...

i teraz pytanie co kupić? wypadłem z obiegu jakie reduktory się teraz sprawdzają a przede wszystkim które są odporne na syf...

do tego jakie filtry polecacie? ( lotnej i ciekłej)

jak już rozdłubie wszystko chce zrobić porządnie

na razie wyczyściłem i uszczelniłem to co mam i na spokojnie chce coś dobrać

jakieś podpowiedzi?:D ( kme silver/gold? )

Re: reduktor/parownik i filtry

: 2015-06-09, 17:43
autor: Kojot
silwer spokojnie wystarcza ;-) a nie wiem czemu twoj silwer to zlom bo na all.... dostaniesz wszystko do niego oprócz sprężyny :-P

Re: reduktor/parownik i filtry

: 2015-06-09, 19:33
autor: troll73
korozja go wszamała niestety...
tlenku było tyle, że ledwo się w kanałach zmieścił :D

Re: reduktor/parownik i filtry

: 2015-06-09, 19:46
autor: Kojot
to weź taki sam i będzie pan zadowolony ale sprężyny nie wywalaj ;-) co prawda nie slyszalem żeby sie zepsuła ale i też jej nie widziałem w sprzedaży ps. znaczy mi sie ku... akurat zepsuła bo przewod od rozrusznika dotykal do parownika i go usmażył w środku :-P :-D ale to ja już mam takie szczęście ;-)

Re: reduktor/parownik i filtry

: 2015-06-10, 20:24
autor: troll73
alo :)

szlak mnie dzisiaj trafił i wstawiłem nowy kme silver + elektrozawór z filtrem + filtr lotnej ( chyba fl03 taki jak olejowy tylko mniejszy )

auto odzyskało wigor , przegonione testowo do 160 bez problemu ;)