Strona 1 z 1

special tool

: 2015-10-05, 21:03
autor: Arthur
chciałem wymienić filtr paliwa i trudno się obejść bez tego ściągacza ... wyczytałem że można to kupić ale .... gdzie ? czy takie uniwersalne zestawy do zdejmowania przewodów paliwowych podejdą ?

Re: special tool

: 2015-10-05, 21:18
autor: resetx
uniwersalne zestawy do zdejmowania przewodów paliwowych podejdą
jakby nie patrzeć to special tools ;D

Re: special tool

: 2015-10-05, 21:30
autor: Susel_125
Ja poradziłem sobie bez ściągacza. Wziąłem gumowy wąż taki przeźroczysty (jest w miarę sztywny) uciąłem mały kawałek, przeciąłem go wzdłuż aby nałożyć na rurkę paliwową i wsunąłem w stronę filtra. Grubość węża była akurat taka że bez problemu wszedł w mocowania filtra. Tam są trzy blaszki zabezpieczające. Wężyk je podważył-rozsunął na boki i ściągnąłem bez problemy filtr. Taka moja rada ;-) Spróbuj to działa. :-)

Re: special tool

: 2015-10-05, 21:35
autor: resetx
ja te paliwowe w komorze silnika ogarnąłem płaskim śrubokrętem (w sumie dwoma) ale lepiej mieć ten special tools :) tylko czy warto inwestować? home made też daje radę ;) chyba że już masz to temat niepotrzebny :)

Re: special tool

: 2015-10-05, 21:36
autor: Arthur
Lubie w taki egzaltowany sposob traktowac o "pracach przy Ex :->

Re: special tool

: 2015-10-05, 21:52
autor: resetx
egzaltowany
no tak to chyba jeszcze nikt na forum nie określał jakiegokolwiek tematu :D

Re: special tool

: 2015-10-06, 11:51
autor: boris

Re: special tool

: 2015-10-06, 21:12
autor: troll73
Artur jak potrzeba mam taki zestaw plasticzany ;)
oczywiscie do pozyczenia nie do opchniecia :P

Re: special tool

: 2015-10-06, 22:00
autor: Arthur
dzięki Wam za przydatne info ... podziałamy
Artur jak potrzeba mam taki zestaw plasticzany ;)
oczywiscie do pozyczenia nie do opchniecia :P
dzięki :-) jakby co to skorzystam ...

Re: special tool

: 2015-10-11, 16:30
autor: Arthur
home made special tool zadziałał :mrgreen: kawałek zatyczki od flamastra przepiłowany na końcu i wzdłuż i przewody zeszły jak po maśle ... no dobra tak łatwo nie było, i nawet special tool się złamał na końcu :lol:
niestety kaszelek na wolnych nie przeszedł i na dodatek zaczął się dławić w czasie jazdy czego wcześniej nie było ... zapowietrzyłem układ czy jak ... fakt że chyba pompa nie domaga(ciśnienia za dużego to na listwie nie ma ) i ona idzie na drugi ogień ale łudziłem się że może wymiana filtra da jakąś poprawę ... i tak był do wymiany