Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

special tool

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

Arthur
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-12, 13:22
Lokalizacja: Warszawa
Model Explorera: I I O H V `9 6

special tool

2015-10-05, 21:03

chciałem wymienić filtr paliwa i trudno się obejść bez tego ściągacza ... wyczytałem że można to kupić ale .... gdzie ? czy takie uniwersalne zestawy do zdejmowania przewodów paliwowych podejdą ?

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: special tool

2015-10-05, 21:18

uniwersalne zestawy do zdejmowania przewodów paliwowych podejdą
jakby nie patrzeć to special tools ;D

Awatar użytkownika
Susel_125
Posty: 850
Rejestracja: 2010-09-13, 19:39
Lokalizacja: Zielona Góra
Model Explorera: Ford Explorer 1997 SOHC (207KM)

Re: special tool

2015-10-05, 21:30

Ja poradziłem sobie bez ściągacza. Wziąłem gumowy wąż taki przeźroczysty (jest w miarę sztywny) uciąłem mały kawałek, przeciąłem go wzdłuż aby nałożyć na rurkę paliwową i wsunąłem w stronę filtra. Grubość węża była akurat taka że bez problemu wszedł w mocowania filtra. Tam są trzy blaszki zabezpieczające. Wężyk je podważył-rozsunął na boki i ściągnąłem bez problemy filtr. Taka moja rada ;-) Spróbuj to działa. :-)

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: special tool

2015-10-05, 21:35

ja te paliwowe w komorze silnika ogarnąłem płaskim śrubokrętem (w sumie dwoma) ale lepiej mieć ten special tools :) tylko czy warto inwestować? home made też daje radę ;) chyba że już masz to temat niepotrzebny :)

Arthur
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-12, 13:22
Lokalizacja: Warszawa
Model Explorera: I I O H V `9 6

Re: special tool

2015-10-05, 21:36

Lubie w taki egzaltowany sposob traktowac o "pracach przy Ex :->

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: special tool

2015-10-05, 21:52

egzaltowany
no tak to chyba jeszcze nikt na forum nie określał jakiegokolwiek tematu :D

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: special tool

2015-10-06, 11:51

Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Klubowicz troll73
Klubowicz
Posty: 707
Rejestracja: 2015-01-28, 14:28
Lokalizacja: Warszawa/Soboklęszcz
Model Explorera: II OHV

Re: special tool

2015-10-06, 21:12

Artur jak potrzeba mam taki zestaw plasticzany ;)
oczywiscie do pozyczenia nie do opchniecia :P
692754476

Arthur
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-12, 13:22
Lokalizacja: Warszawa
Model Explorera: I I O H V `9 6

Re: special tool

2015-10-06, 22:00

dzięki Wam za przydatne info ... podziałamy
Artur jak potrzeba mam taki zestaw plasticzany ;)
oczywiscie do pozyczenia nie do opchniecia :P
dzięki :-) jakby co to skorzystam ...

Arthur
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-12, 13:22
Lokalizacja: Warszawa
Model Explorera: I I O H V `9 6

Re: special tool

2015-10-11, 16:30

home made special tool zadziałał :mrgreen: kawałek zatyczki od flamastra przepiłowany na końcu i wzdłuż i przewody zeszły jak po maśle ... no dobra tak łatwo nie było, i nawet special tool się złamał na końcu :lol:
niestety kaszelek na wolnych nie przeszedł i na dodatek zaczął się dławić w czasie jazdy czego wcześniej nie było ... zapowietrzyłem układ czy jak ... fakt że chyba pompa nie domaga(ciśnienia za dużego to na listwie nie ma ) i ona idzie na drugi ogień ale łudziłem się że może wymiana filtra da jakąś poprawę ... i tak był do wymiany

Wróć do „INSTALACJE LPG i UKŁAD PALIWOWY”