Strona 2 z 2

Re: Dywagacje na temat ustawiania gazu na podstawie korekt paliwowych.

: 2016-06-11, 00:23
autor: Kamyk.
Powinno napięcie skakać od 0.1 do 0.9 v bez przerwy. Tak by średnie napięcie było w okolicach 0.45v. Sondy zaczynają pracować w pełni po około 30 sek od uruchomienia. Powiedz mi jaką masz wartość LGFT ?
A jeśli chodzi o gaz jaki masz próg przełączania LPG ;) Jeśli chodzi o obroty ?
Wąż jakiś od podciśnienia gazu ci nie spadł ? Elektrozawór cyka odcinając gaz jak ci przechodzi na wolnych na benzynę ? Cyknie raz i już czy ciągle cyka cyka i cyka ;) ?
A telepie go jak ? Bardzo nierówno pracuje ? Tak jakby czasami zgubił zapłon ? Czy falują obroty ?

Re: Dywagacje na temat ustawiania gazu na podstawie korekt paliwowych.

: 2016-06-11, 00:30
autor: karolb863
a bardziej po polsku,co to LGFT,gaz przełącza mi się przy 20 st,obojętnie czy stoję na wolnych obr czy jadę.

Re: Dywagacje na temat ustawiania gazu na podstawie korekt paliwowych.

: 2016-06-11, 00:34
autor: Kamyk.
Długotrwałe korekty paliwowe. W programie są oznaczone jako LGFT. Jak chcesz wyeliminować czujnik temperatury reduktora który może robić takie numery ;) Mi robił.Jechałem i nagle nic mnie nie informowało i jechałem na benzynie... . Odepnij przewody od niego i zamontuj potencjometr, kręć nim na zimnym aż przełączy się na gaz i podkręć go wtedy jeszcze trochę jak to się stanie. Jak będzie wszystko ok to masz przyczynę problemów z gazem ;)

Re: Dywagacje na temat ustawiania gazu na podstawie korekt paliwowych.

: 2016-06-11, 13:37
autor: karolb863
czujnik już wymieniałem,opornik też już wstawialem,nie pomogło,nie mam interfejsu do prinsa,jak byłem na kompie to akurat raz się wyłączył,niestety nie ma i nie bylo żadnych błędow,chociaż gazownikowi wydawalo się że na moment zniknął sygnał z wtryskiwaczy Pb,wszystko zaczęło się od wymiany akumulatora :(