Pojawil mi sie problem Silnik podczas pracy na benzynie (skrzynia w pozycji P i N) pracuje wzorowo, chetnie wchodzi na obroty. Po zalaczeniu jazdy D lub R silnik wchodzi na obroty bardzo powoli, dlawi sie, dochodzi do 3000 obr./min., trzyma te obroty bardzo dlugo, zmienia bieg i nastepuje powtoreczka z rozryweczki, czyli obroty 2000-3000. Dynamiki zadnej.
Na LPG wszystko dobrze, minimalnie muli, ale to wina braku regulacji instalacji.
Wymienione: filtr powietrza, swiece, przewody, czyszczony krokowiec. Skrzynia w porzadku.
Zastanawiam sie, czy mi czasem nie odpieli w warsztacie akumulatora na dluzej i teraz komputer zaczal glupiec. Czytalem podobne watki, ale nie moge znalezc podobnej przyczyny.Wygladalo na lewe powietrze, ale przewody wygladaja na zdrowe. A moze to przeplywomierz, bo mialem problem z filtrem powietrza - rozsadzalo go po strzale LPG.
Jakies sugestie zanim ASO nie zedrze ze mnie (w piatek jestem na akcji serwisowej z zawieszeniem - gowniane podkladki 10mm, ale przynajmniej za darmo)