2015-12-13, 18:35
Ciekawe jak skończyła się Twoja walka i ciekawy jestem czy zaglądałeś do filtra powietrza. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jest niewymienny, płucze się go co jakiś czas specjalnym płynem, ale ja to robię zwykłym detergentem.
Dotarłem do tego posta w poszukiwaniu informacji na temat pompy paliwa. U mnie jest teraz taka sytuacja, że nie zapala na benzynie i gazie. W ostatnim czasie była taka sytuacja, że zawsze zapalał na dotyk rano, ale na ciepłym już palił z oporami. Zauważyłem, że jak kilka razy włączę zapłon, to zapalił. Tak przejeździłem kilka tygodni, aż pewnego razu zaparkowałem pod sklepem, wróciłem i koniec. Wróciłem na sznurku. Biorąc pod uwagę wszystkie wasze rady, sprawdziłem czy leci paliwo z tego zaworka i nie leci, nawet po dziesięciokrotnym włączeniu zapłonu. Filtr paliwa wymieniałem kilka miesięcy temu, czuję że czeka mnie wymiana pompy, ale jeszcze chciałem sprawdzić na krótko (bez demontażu zbiornika) czy chodzi, ale nie wiem gdzie jest przekaźnik pompy. Może ktoś podrzuci?
Moje autko to Explorer z 97r. 4011cm3. silnik SOHC.