Mam gazownię STAG ale nie próbowałem odpalać na gazie.A ja nadal sądzę że bardziej prawdopodobny jest jednak babol elektryczny niz mechaniczny...
Czy autor postu ma gazownie założoną? Jeśli ma, to niech spróbuje odpalić awaryjnie na gazie (w niektórych sterownikach jak stag czy lpg tech da się to wymusić)... Jeśli zapali, to wiemy że nie problem z iskrą ani nie z immo.
Co znaczy 'paliwo jest'?? W baku jest, czy sprawdzone na listwie że podczas kręcenia jest podawane?
Czy inna praca rozrusznika, to po prostu jego wolniejsze obroty, czy czuć wyraźnie że ma ciężej (jakies nowe nieznane dźwięki??)
Co do benzyny To mechanik mówił, że wymienił świece bo te co były zalał.
Rozrusznik kręci wolniej ale równo. Mechanik nawet podał mi jakąś konkretną liczbę obrotów więc musiał to jakoś zmierzyć.
Co do elektryki to podczas ostatniej naprawy (mechanizm zmiany biegów w kolumnie) auto trochę postało u mechanika w oczekiwaniu ma części od Jankesa. Jak przyszły części to mechanik oznajmił że nie może odpalić auta bo aku rozładowane i jest jakieś zwarcie. Po podładowaniu aku zrobiła się dyskoteka świateł, migaczy itd. Podobno były zwarcia w wiązce pod kolumną kierowniczą i myślę że to mechanik przy demontażu nagrzebał.
Może to tm nadal tkwi problem.
Z ostatniej chwili... Silnik odpala ale zaraz gaśnie. Poszukiwania usterki w toku.