Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
bulcok92

delikatny lift

2010-03-01, 20:02

Witam! Jak trochę podnieść "jedynkę" bez dużych kosztów?

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: delikatny lift

2010-03-01, 20:04

dłuższe wieszaki wg wzoru na forum (polecam szukaj), a przód podkładki pod sprężyny - różne są patenty - albo z polibuszy albo ze starych łożysk :)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

bulcok92

Re: delikatny lift

2010-03-02, 18:28

Dzięki coś tam będę motał jak coś to jeszcze będę pisał.

bulcok92

Re: delikatny lift

2010-03-03, 20:04

Już wiem mniej więcej jak mam to zrobić :-) tylko tył auta jest wyraźnie niżej od przodu ile podnieść przód ile tył żeby było dobrze?

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: delikatny lift

2010-03-03, 20:05

z obydwu stron po 2" - czyli około 5 cm będzie dobrze - na tyle wystarczy seryjnej zawiechy z przodu bez dodatkowych modyfikacji :)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: delikatny lift

2010-03-03, 20:28

a jak tył wyraznie niżej to chyba musi byc ciut więcej niż przód
zresztą jak podnosimy jedno to to też wpływa na drugie
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

kszesz
Posty: 727
Rejestracja: 2007-07-17, 22:59
Lokalizacja: W-wa Włochy

Re: delikatny lift

2010-03-03, 21:49

a jak tył wyraznie niżej to chyba musi byc ciut więcej niż przód
Albo dołożyć piórko do resora.

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: delikatny lift

2010-03-17, 16:04

z tyłu nie wystarczy już tylko wieszak - sam się przekonałem i musiałem dodać pióro do resoru. Panowie stosowali różne wersje - nawet zakładając pióra od poldka. Z przodu jak założysz podkładki pod sprężyny to będziesz musial jechać na geometrię bo zmieni się kąt ustawienia koła. W Stanach do kupienia są zestawy 2 calowe - z przodu dłuższe sprężyny a z tyłu dodatkowe pióro - zestaw Skyjacker - gwarancja jakości ale to fakt - trzeba to kupić w Stanach.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
bondek
Posty: 771
Rejestracja: 2007-08-08, 11:09
Lokalizacja: Nie z tej ziemi :)
Model Explorera: Ex'98 4,0 U2

Pióro Superlift

2010-05-28, 14:33

A co o takim rozwiązaniu sądzicie?
Czy ktoś już coś takiego u siebie motał?
Załączniki
Pioro Superlift.JPG
Pioro Superlift.JPG (25.72 KiB) Przejrzano 5186 razy
Zamiast koła zapasowego.. KOŁO BLUESA :)

Awatar użytkownika
julek1270
Posty: 345
Rejestracja: 2009-03-08, 20:11
Lokalizacja: Drawsko Pomorskie

Re: delikatny lift

2010-05-28, 17:47

A co o takim rozwiązaniu sądzicie?
Myślę że jadąc pustym autem z takim wzmocnieniem będzie bardzo twardo :-P
Ostatnio zmieniony 2010-05-28, 17:47 przez julek1270, łącznie zmieniany 1 raz.
Czarny Eddie Bauer 6"lift opony 35" Big Horn Maxxis tel. 533563182

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: delikatny lift

2010-05-28, 17:56

takie rozwiązanie jest dobre dla tych co na swoich pick-upach wożą spore ładunki bądź holują ciężkie przyczepy, przyczepy "goose neck" z dużym naciskiem na pakę pick-upa.

nie tyle podniesie ci budę do góry co niesamowicie usztywni tył.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
bondek
Posty: 771
Rejestracja: 2007-08-08, 11:09
Lokalizacja: Nie z tej ziemi :)
Model Explorera: Ex'98 4,0 U2

Re: delikatny lift

2010-05-28, 23:07

Dziękuję za porady.
Mam klapnięte auto, juz nie chce klepać resorów, bo wiem, że to żadne rozwiązanie na dłuższą metę, nie chcę też dłuższych wieszaków, rozwiązaniem by było dołożenie pióra od... no właśnie od czego? Może od Tranzita by pasiło?
Albo też kupno nowych resorów, ale nie mogę nigdzie trafić, może źle szukam? :-/
Ostatnio zmieniony 2010-05-28, 23:08 przez bondek, łącznie zmieniany 1 raz.
Zamiast koła zapasowego.. KOŁO BLUESA :)

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: delikatny lift

2010-05-29, 10:25

Nowe resory to już ostateczność. Jeszcze jedno pióro napewno pomoże ale o ile wiem masz tam już założone dodatkowe pióro - co prawda krótkie ale napewno jest. Trzeba to pióro zastąpić piórem Skyjacker - niesamowita moc - założyłem kilka miesięcy temu do mego, jak przechodziłem z liftu 6" na 4" - nie ma lepszych - ProComp czy Rancho to tylko podróbki chińskie.

Chyba, że spróbujesz tak jak już niektórzy pełne pióro od poloneza...
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: delikatny lift

2010-05-29, 11:31

bondek, spróbuj tutaj..... ktos ich już polecał

http://www.resorrex.pl/index.html
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: delikatny lift

2010-05-29, 11:36

Muszę zadzwonić do Karola z Warstatu - on przecież w moim exie wstawiał dodatkowe pióro plus dawał do wyklepania te które miałem. Miał jakiegoś dobrego kowala - na tyle dobrego, że minęły 3 lata, a resorki nadal nie wykręcone w drugą stronę i trzymają się jak należy (poza brakiem przekładek które po prostu szlag już trafił) :) a jak widzieliście wyginam je dość znacznie na wykrzyżach :D
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”