
hmm ale i tak chronologia się posypie


poszukam opcji edycji w bazie...
to widocznie u mnie musi być coś uwalone bo jakoś daje radę :-)i jakoś było cieplej niż w wawce. po za tym nie podejrzewam że że masz zabudowany cały spód pod silnikiem więc ciepło ma gdzie uciekać. a u mnie przy długich postojach w gorące dni to praktycznie termostat dawał radę i wiskozę jak się załączała słyszałem sporadycznie.ale to tylko moje skromne spostrzeżenia tyczące się mojego padalcaNorbi nadal nie bardzo rozumiem w jaki sposób wiskoza ma pomóc w korkach ? co z tego że zapnie na 100% jak przy obrotach rzędu 600/min nie będzie dawać żadnego efektu. Efekt jest widoczny dopiero jak ruszysz z takiego korku i pojedziesz co najmniej minutę z normalną prędkością, tak żeby wisko było w stanie choć trochę pochodzić na wyższych obrotach i schłodzić, a do tego żeby to ciepło miało jak odpłynąć.
Mam oba i jak bym miał wybierać to biorę SOHC ...wniosek.... sprzedać sohc i kupić ohv
ale miło jest patrzeć jak stare OHV objeżdża młodszego brataMam oba i jak bym miał wybierać to biorę SOHC ...wniosek.... sprzedać sohc i kupić ohv
Objeżdża chyba jak akurat rozrząd padnie, na tej 4 biegowej skrzyni to OHVce nawet kompresor nie pomoże.ale miło jest patrzeć jak stare OHV objeżdża młodszego brataMam oba i jak bym miał wybierać to biorę SOHC ...wniosek.... sprzedać sohc i kupić ohv
Chciałbym w takim razie kiedyś na żywo zobaczyćAdrian oj pomoże pomożewierz mi sprawdzałem