w jedynce jest sztywniejsza
Andrzej nie zgodzę się kompletnie

oglądałeś ramę w jedynce i dwójce ? Dwójka ma więcej profili zamkniętych, jedynka praktycznie cała jest na ceowniku

obydwie mają te same punkty mocowania budy oraz zbliżone usztywnienia poprzeczne.
Krzyżuję swojego strucla od 5 lat i jak wiesz konkretnie z liftem 2" na budzie i nic się z mocowaniami nie dzieje, zresztą przerabialiśmy przecież zagadnienie na hamerykańskim forum

więc nie ma co straszyć kolegi.
Jak dla mnie dwójka się do upalania nie nadaje bez kompletnego przerobienia (czytaj przeszczepu z innego auta) zawieszenia. Zbyt wiele rzeczy tam od dołu przeszkadza. Belka przednia, reduktor, bak paliwa, mocowania drążków, itd itd - wszystko sterczy od dołu jak kotwice

turystyka offroadowa to idealne zastosowanie - upalanie go na rajdach mija się z celem - są lepsze i skuteczniejsze auta do tego

Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...