Widzę że kątownik zimno - gięty a nie hutniczy - w takim razie to ta strona grzbietowa będzie o wiele łagodniejsza dla opony pomimo rzadziej rozmieszczonych punktów podparcia .
Ten test niestety nie pokazuje wytrzymałości trapu - jedynie podniósł kółko na lekkim wykrzyżu który się mieści w ułamku możliwości skoku zawieszenia.
Aby sprawdzić wytrzymałość i ugięcie tego trapu to połóż go na jakimś pniaku i najedź tak aby drugie przednie koło znalazło się w powietrzu.
Jak bym miał zamiar robić tego typu trapy (a może zrobię jak czas pozwoli bo mam chęć), to będzie kątownik hutniczy i będzie wpuszczany do środka profilu.
Sprawdź tak jak pisałem aż drugie przednie kółko się uniesie na wykrzyżu - to będzie właściwy test, i zapodaj fotki.
Lepiej sprawdzać na sucho niż potem się wkleić i czekać na pomoc...
Gratki za chęci pomysłów, twórczości i działania aby coś zrobić.