Strona 2 z 2

Re: 3-ka lift zawieszenia 2"

: 2015-12-29, 23:43
autor: boris
i przy pierwszym hamowaniu przed pasami spadające z dachu koło urwie główki z płucami gromadce rumuńskich dzieci ale spoko rumuńskich dzieci i tak mamy nadto....... :D

Re: 3-ka lift zawieszenia 2"

: 2015-12-30, 06:40
autor: Rad-T
i przy pierwszym hamowaniu przed pasami spadające z dachu koło urwie główki z płucami gromadce rumuńskich dzieci ale spoko rumuńskich dzieci i tak mamy nadto....... :D
Tak boris rozumiemy Twoje rozdarcie, bo znowu musisz naprawiać exa. Przyjrzyj się i nie pitol bez sensu.

Re: 3-ka lift zawieszenia 2"

: 2015-12-30, 17:46
autor: boris
widzę tam 25 kg koło ściśnięte poprzecznymi belkami i owinięte siatką to czego nie widzę to relingi na śrubki od zegarka i mocowania belek na mały gwincik w plastikowej otulince przy hamowaniu leci jak z procy pokaże ci kiedyś foty jak lecą graty w busie przy ostrym hamowaniu mimo że spięte były pasami z z tira :D i nie jestem rozdarty dzień jak co dzień :P

Re: 3-ka lift zawieszenia 2"

: 2015-12-30, 18:08
autor: Rad-T
I dlatego te śrubeczki od zegarka mają fabrycznie utrzymać 60kg...
Oczywiście sporcik jechał tylko 40kmh i tylko po idealnie równym asfalcie...

Re: 3-ka lift zawieszenia 2"

: 2015-12-30, 19:11
autor: Maki280
Znalazłem na alledrogo bagażnik dachowy od Fiata Doblo Cargo - aluminiowy.
Czy może być zrobiony z szajs-metalu ?

Re: 3-ka lift zawieszenia 2"

: 2016-01-21, 17:21
autor: Jankes
Przy takim "lifcie" dobrze jest zmienić też górne wahacze z przodu bo kąt pod jakim pracują jest dość poważny i szybko wyrobią się sworznie. Są takie wahacze dostępne... Pisałem o tym w wątku przypiętym na górze...

Re: 3-ka lift zawieszenia 2"

: 2016-02-02, 18:53
autor: katz
u mnie dobrze się sprawdzaja wzmacniane swoznie. ale fakt , że przy takich modach warto zmienić wachacz. jeżeli ktoś by nadal szukał bagażnika to zapraszam na priv.