Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Mysza
Posty: 308
Rejestracja: 2008-07-11, 00:01
Lokalizacja: Płock

Re: Manualny redukto z ASB

2009-01-16, 09:26

skrzynia jest od motoru 2.9 nie wiem czy to będzie to samo
2.9 i 4.0 ohv to kolońskie silniki, mają te same mocowania skrzyni :) Tak więc założyć się da, a czy 100Nm róznicy nie zdruzgocze tej skrzyni to juz inna sprawa :)
Oprócz explo:
Ford Granada GXL '72 2.9 24v6 cosworth
Ford Granada Ghia X '84 2.8 v6 injection
Ford Scorpio GL '88 2.9 v6
Ford Fiesta CL '90 1.8D "Ropuszka"

Awatar użytkownika
Boni
Posty: 636
Rejestracja: 2007-09-04, 21:20
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Re: Manualny redukto z ASB

2009-01-17, 11:01

Raczej się pomiele, szczególnie w terenówce (większe kółka). W osobówkach to się czasem udaje jak ktoś przytomnie używa. Zresztą, co ja ci tłumaczę, przecież ty chyba w grandzi miałeś zmotę 4.0/2.9, i parę skrzyń posypałeś? A wózku cięższym i na większych kółkach sypie się jeszcze szybciej.

Awatar użytkownika
Mysza
Posty: 308
Rejestracja: 2008-07-11, 00:01
Lokalizacja: Płock

Re: Manualny redukto z ASB

2009-01-17, 22:43

w grandzi miałeś zmotę 4.0/2.9, i parę skrzyń posypałeś?
właśnie nie! Pierwsza skrzynia od razu byla walnięta, jak tylko ją kupiłem. Przemęczyłem się na niej chwilę i wywaliłem. Druga była OK i wytrzymała mnóstwo takich akcji. Jest to skrzynia A4ld od scorpio 2.8Efi, lata po dziś dzień. Rozwalały się tylko flywheele (do tej pory chyba 4), ale to standard. Ford robił to do bani od 70-tych lat, ale w koncu w 92 roku zrobił dobry flywheel, dla coswortha 24v6 z grubszej blachy oraz z tłumikiem drgań przykręcanym do konwertera, teraz taki został zamontowany. I pali laczki nadal.
Oprócz explo:
Ford Granada GXL '72 2.9 24v6 cosworth
Ford Granada Ghia X '84 2.8 v6 injection
Ford Scorpio GL '88 2.9 v6
Ford Fiesta CL '90 1.8D "Ropuszka"

Awatar użytkownika
Boni
Posty: 636
Rejestracja: 2007-09-04, 21:20
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Re: Manualny redukto z ASB

2009-01-18, 23:19

No to szczęście jakieś, nie pamiętam kto, ale ktoś za 4.0 pomielił chyba dwie skrzynie 2.9. Zresztą, w teorii to A4LD max ma do 600Nm, ale to jest bardzo teoretyczna teoria :P

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Manualny redukto z ASB

2009-01-23, 13:09

2.9 i 4.0 ohv to kolońskie silniki, mają te same mocowania skrzyni Tak więc założyć się da, a czy 100Nm róznicy nie zdruzgocze tej skrzyni to juz inna sprawa
no i właskie o te niutonu mi chodziło :
bo że da się załozyc to wiadomo :D
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Awatar użytkownika
Mysza
Posty: 308
Rejestracja: 2008-07-11, 00:01
Lokalizacja: Płock

Re: Manualny redukto z ASB

2009-01-23, 19:39

Powiem Ci, ze większy wpływ na zdruzgotanie skrzyni będzie miał jej faktyczny stan, niż te dodatkowe 100Nm obciążenia.
Oprócz explo:
Ford Granada GXL '72 2.9 24v6 cosworth
Ford Granada Ghia X '84 2.8 v6 injection
Ford Scorpio GL '88 2.9 v6
Ford Fiesta CL '90 1.8D "Ropuszka"

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Manualny redukto z ASB

2009-01-28, 10:23

ale jak połączy się stan (nieznany) i te własnie niutony to skutek moze być do przewidzenia :D
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Awatar użytkownika
t 76
Posty: 3
Rejestracja: 2008-03-16, 14:51
Lokalizacja: wrocław

link

2009-02-21, 19:07

Witajcie .
przeglądając forum Bronco 2 znalazłem opis przekładki reduktora BW1354 z automatu na manual . wklejam link:http://broncoii.org/forum/index.php?topic=2938.0
Moze się przyda.

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”