2010-07-30, 12:48
wiesz... no trudno powiedzieć... na pewno wolałbym ciągnąć za ramę szczególnie z tyłu równomiernie - czyli rozkładać siłę na obie szyny ramy. Jeśli będziesz miał zamontowany hak do holowania, uchwyt holowniczy z jednej strony i będziesz używał go do rwania samochodów z błota to po jakimś czasie możesz doprowadzić do przesunięcia szyn ramy względem siebie - wzdłużnie co zaś doprowadzi do zostawiania 4 śladów... miałem już takiego Explorera gdzie jedna szyna ramy była przesunięta względem drugiej o jakieś 4cm... równomierne rozłożenie siły... czyli otwór po haku jest bardzo dobry miejscem do zaczepiania czegokolwiek - z drugiej strony w hameryce sprzedaje się też szekle z uchwytem, który mocuje się w otwór haka... coś takiego:
-
Załączniki
-

- rpe-8610.jpg (12.44 KiB) Przejrzano 2279 razy
Ostatnio zmieniony 2010-07-30, 13:06 przez
Jankes, łącznie zmieniany 1 raz.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois