Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
LukMan
Posty: 827
Rejestracja: 2009-10-17, 20:21
Lokalizacja: Kośmidry (Śląsk)

Re: jak najlepiej podnieść do góry exaII

2010-09-07, 21:37

Od czasu jak wylaczylem nivo mam spokojne nerwy,ze aku da rade rozruszac dziada :-D szczegolnie zima,ktora juz nadchodzi :-P
Трактор No.1....

Awatar użytkownika
kra
Posty: 1143
Rejestracja: 2007-07-26, 21:06
Lokalizacja: /'\dln.śl./'\
Kontakt: Strona WWW

Re: jak najlepiej podnieść do góry exaII

2010-09-07, 21:40

Tańsza wersja zmotania i podniesienia lekko tyłu na resorach (ponoć ma działać) to dołożenie podkładek gumowych na pióra. Mam taki komplet. Kiedys miałem założyć jako szybki i tani lift ale ostatecznie wybrałem trudniejszy wariant :). Było tym wątek kiedyś z tymi podkładkami.
Jakby co oddam za 30 pln (wysyłka w cenie).

Awatar użytkownika
maciejandrz
Posty: 357
Rejestracja: 2010-03-09, 14:07
Lokalizacja: Poznań

Re: jak najlepiej podnieść do góry exaII

2010-09-08, 07:34

LukMan, a u mnie po zgaszeniu i zamknięciu EX, nivo podpompuje (jeśli jest taka potrzeba) poraz ostatni do wymaganego poziomu i następnie już się nie załącza. Dopiero po odwarciu i odpaleniu na nowo samochodu włącza się ponownie. Więc nie muszę się martwić akumulatorem :-D
Pozdrawiam.
Maciej

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: jak najlepiej podnieść do góry exaII

2010-09-08, 08:11

LukMan, a u mnie po zgaszeniu i zamknięciu EX, nivo podpompuje (jeśli jest taka potrzeba) poraz ostatni do wymaganego poziomu i następnie już się nie załącza. Dopiero po odwarciu i odpaleniu na nowo samochodu włącza się ponownie. Więc nie muszę się martwić akumulatorem :-D
Zdaje się, że niwo pompuje jakiś czas po zgaszeniu, a później już nie, pierwsze słyszę żeby od tego się aku rozładowywał ...
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
radek
Posty: 106
Rejestracja: 2010-04-29, 09:29
Lokalizacja: Ruda Śląska/Bytom

Re: jak najlepiej podnieść do góry exaII

2010-09-09, 23:17

w jedynce tak samo się wykonuje taki lift?

Awatar użytkownika
maciejandrz
Posty: 357
Rejestracja: 2010-03-09, 14:07
Lokalizacja: Poznań

Re: jak najlepiej podnieść do góry exaII

2010-09-12, 07:54

maciejandrz napisał/a:
Darucha, po wyregulowaniu nivo np.śrubą rzymską (tu wstawiłem zdjęcie http://www.explorerfanklu...ighlight=#85643 ) pomyś o felgach z ujemnym ET ponieważ po podniesieniu samochód jest mocno niestabilny - buja się i uwaga z szybkim wchodzeniem w zakręty. Ja do siebie zamówiłem felgi z ET-25 (niestety, za felgami czekam już 4 tygodnie - ale zapewniają że do końca tygodnia dojdą).


Powiem ci że założyłem dystanse 30mm daje to mniej niż et -25 ale ja tam różnicy nie czuje, tyle że opony mi o drążek stabilizacyjny nie ocierają przy skręcaniu.
Właśnie jestem po zamontowaniu i przetestowaniu felg z ET-25 i muszę powiedzieć, że jazda stała się dużo stabilniejsza i pewna, a jadąc po rondzie nie ma już wrażenia, że się zaraz auto poturla. Podobnie jest z dynamiczną jazdą po łuku, EX juz się tak nie wygina, w zakręty wchodzi się pewnie - oczywiście wszystko w granicach rozsądku ;-)
Pozdrawiam.
Maciej

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: jak najlepiej podnieść do góry exaII

2010-09-12, 20:01

w jedynce tak samo się wykonuje taki lift?
w jedynce wystarczy podłożyć podkładki pod sprężyny z przodu i dołożyć lagę z tyłu... bądź założyć dłuższe wieszaki.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: jak najlepiej podnieść do góry exaII

2010-09-12, 20:50

maciejandrz napisał/a:
Darucha, po wyregulowaniu nivo np.śrubą rzymską (tu wstawiłem zdjęcie http://www.explorerfanklu...ighlight=#85643 ) pomyś o felgach z ujemnym ET ponieważ po podniesieniu samochód jest mocno niestabilny - buja się i uwaga z szybkim wchodzeniem w zakręty. Ja do siebie zamówiłem felgi z ET-25 (niestety, za felgami czekam już 4 tygodnie - ale zapewniają że do końca tygodnia dojdą).


Powiem ci że założyłem dystanse 30mm daje to mniej niż et -25 ale ja tam różnicy nie czuje, tyle że opony mi o drążek stabilizacyjny nie ocierają przy skręcaniu.
Właśnie jestem po zamontowaniu i przetestowaniu felg z ET-25 i muszę powiedzieć, że jazda stała się dużo stabilniejsza i pewna, a jadąc po rondzie nie ma już wrażenia, że się zaraz auto poturla. Podobnie jest z dynamiczną jazdą po łuku, EX juz się tak nie wygina, w zakręty wchodzi się pewnie - oczywiście wszystko w granicach rozsądku ;-)
Może u mnie te 3cm to za mało - felgi mają chyba +12 oryginalne i naprawdę żadnej różnicy :-D , nawet psychicznie się z tym lepiej nie czuje :-P ...
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: jak najlepiej podnieść do góry exaII

2010-09-13, 22:30

Co do wymiarów wieszaka z dwóch płaskowników to wymiary każdej części płaskownika to: wysokość 32cm, szerokość 5cm, grubość 0,5cm.
Załączniki
DSC01134.JPG
DSC01134.JPG (45.02 KiB) Przejrzano 2865 razy
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”