

Zdaje się, że niwo pompuje jakiś czas po zgaszeniu, a później już nie, pierwsze słyszę żeby od tego się aku rozładowywał ...LukMan, a u mnie po zgaszeniu i zamknięciu EX, nivo podpompuje (jeśli jest taka potrzeba) poraz ostatni do wymaganego poziomu i następnie już się nie załącza. Dopiero po odwarciu i odpaleniu na nowo samochodu włącza się ponownie. Więc nie muszę się martwić akumulatorem
Właśnie jestem po zamontowaniu i przetestowaniu felg z ET-25 i muszę powiedzieć, że jazda stała się dużo stabilniejsza i pewna, a jadąc po rondzie nie ma już wrażenia, że się zaraz auto poturla. Podobnie jest z dynamiczną jazdą po łuku, EX juz się tak nie wygina, w zakręty wchodzi się pewnie - oczywiście wszystko w granicach rozsądkumaciejandrz napisał/a:
Darucha, po wyregulowaniu nivo np.śrubą rzymską (tu wstawiłem zdjęcie http://www.explorerfanklu...ighlight=#85643 ) pomyś o felgach z ujemnym ET ponieważ po podniesieniu samochód jest mocno niestabilny - buja się i uwaga z szybkim wchodzeniem w zakręty. Ja do siebie zamówiłem felgi z ET-25 (niestety, za felgami czekam już 4 tygodnie - ale zapewniają że do końca tygodnia dojdą).
Powiem ci że założyłem dystanse 30mm daje to mniej niż et -25 ale ja tam różnicy nie czuje, tyle że opony mi o drążek stabilizacyjny nie ocierają przy skręcaniu.
w jedynce wystarczy podłożyć podkładki pod sprężyny z przodu i dołożyć lagę z tyłu... bądź założyć dłuższe wieszaki.w jedynce tak samo się wykonuje taki lift?
Może u mnie te 3cm to za mało - felgi mają chyba +12 oryginalne i naprawdę żadnej różnicyWłaśnie jestem po zamontowaniu i przetestowaniu felg z ET-25 i muszę powiedzieć, że jazda stała się dużo stabilniejsza i pewna, a jadąc po rondzie nie ma już wrażenia, że się zaraz auto poturla. Podobnie jest z dynamiczną jazdą po łuku, EX juz się tak nie wygina, w zakręty wchodzi się pewnie - oczywiście wszystko w granicach rozsądkumaciejandrz napisał/a:
Darucha, po wyregulowaniu nivo np.śrubą rzymską (tu wstawiłem zdjęcie http://www.explorerfanklu...ighlight=#85643 ) pomyś o felgach z ujemnym ET ponieważ po podniesieniu samochód jest mocno niestabilny - buja się i uwaga z szybkim wchodzeniem w zakręty. Ja do siebie zamówiłem felgi z ET-25 (niestety, za felgami czekam już 4 tygodnie - ale zapewniają że do końca tygodnia dojdą).
Powiem ci że założyłem dystanse 30mm daje to mniej niż et -25 ale ja tam różnicy nie czuje, tyle że opony mi o drążek stabilizacyjny nie ocierają przy skręcaniu.