Ciekawi mnie w sumie co bedzie lepiej robilo czy ZJ po lifcie za 3tys na oponach 31"czy explo po lifcie za 500zl na oponach 33". Jak uwazaciemyślę, że sie narażę trochę ale stwierdzenie, że ZJ jest lepszy w teren chyba nikogo tu nie zdziwi... jest lżejszy a przede wszystkim ma oba proste mosty no i jest pozbawiony tego badziewia, które się niezależnym zawieszeniem zwie.
Rekreacyjnie na 4 calach spoko, da radę, z blokadami nawet więcej niż da radę.
To jest wiadome Tak samo to że ZJ objedzie exa jeśli maja oba te same lacze, tylko my mamy pewną przewagę ze możemy wsadzić 33" do prawie seryjnego auta i ciekawi mnie jakby wypadła w tym momencie konfrontacja z ZJ na 31", czy ich właściwości byłyby zbliżone.Zaczyna się.... Każdy samochód potrzebuje sporo pracy i kasiory żeby robił porządnie w terenie.