HAMME poczekaj do wtorku.będę podnosił auto Miki i przetestuje patent o którym wcześniej pisałem.zrobie pomiary o ile wyżej auto się podniesie.druga sprawa można kupić dłuższe śruby do regulatorów a to koszt zerowy
Rysunek z wymiarami to nie taka prosta sprawa... pełno tu różnych kątów... nie ma skąd zacząć i jak. Zostawiłem u gościa co się podjął za to zabrać. W poniedziałek mam wiedzieć ile i na kiedy.
To są odlewy, dość dokładne bez żadnego frezowania tylko z lekkim szlifowaniem.
Daniel, próbuj tak jak wymyśliłeś a ja jak będę wiedział więcej to dam znać.
w exII łatwo je przedłużyć.mają taką długą nogę na której stoją.przeciąć wspawać tulejkę i po sprawie.w ex I można znowu przesunąć punkt mocowania amosia do wahacza.
u Miki jest jeszcze 2 cm gwintu do wkręcenia i około 1.5cm żeby regulator się oparł o ramę czyli jeszcze 5cm można podkecić przód.teraz jest około 90cm do błotnika.
to znaczy gwintu brakło, czy regulatory już sie opierają o ramę
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK
no to już masz chyba maxa
a co z tyłem druga szekla
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK