Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

Fotki

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: Fotki

2013-07-29, 08:07

Dawid, w Drawsku byles na LR only?
Nie,nie...nie dojechałem.
Byłem w na ScyzorLandzie pod Kielcami.
smartpar.pl

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: Fotki

2013-07-29, 08:09

pytanie tylko gdzie łyknęła:) ?
Pewnie też przez bagnet....Tak mi się wydaje.
smartpar.pl

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Fotki

2013-07-29, 18:19

pytanie tylko gdzie łyknęła:) ?
Pewnie też przez bagnet....Tak mi się wydaje.
Do off to faktycznie trzeba dobrze przygotować, bo oprócz standardowych np. odpowietrzeń to są inne opcje aby łyknąć.
Były przypadki łykania przez uszczelnienia mostów pomimo właściwych odpowietrzeń, z bardzo błahego powodu.

A druga sprawa to pomyślunek wiedza i doświadczenie (albo najlepiej wszystko na raz) - jak pokonywać konkretne przeszkody.

I pokora .
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: Fotki

2013-07-29, 18:34

A druga sprawa to pomyślunek wiedza i doświadczenie (albo najlepiej wszystko na raz) - jak pokonywać konkretne przeszkody.
Toć było... :mrgreen:

Obrazek
smartpar.pl

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Fotki

2013-07-29, 18:50

Żeby nie było, to miałem na myśli poprzedni filmik, ale też i ogólne zasady i pomyślunek przed pokonaniem danej przeszkody,tak aby to było efektywne, a nie efektowne nie skończone, i ta wypowiedź moja nie dotyczy nikogo personalnie... :-)
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Fotki

2013-07-29, 18:51

co to pryśnic brałeś ? :lol:

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Fotki

2013-07-29, 19:19

O to to to :

Dawid dostał listę zakupów, a potem padło pytanie : "Dawid, skoczysz ? " Potem rozległa się odpowiedź: " na booombęę " I oto mamy na fotce kadr z reklamy :-D :-D

Ale nawet przy tym trzeba podchodzić mądrze i z głową, bo jak by było na płask, przodem czy tyłem to by może było efektowne, ale kuku by też było...
Ostatnio zmieniony 2013-07-29, 19:21 przez jacek4, łącznie zmieniany 1 raz.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: Fotki

2013-07-29, 20:01

Jakos nie ma chyba na forum konkretnego posta jak poprawnie zabezpieczyc exa przed wyjazdem w teren włączając w to brodzenie :roll:

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Fotki

2013-07-29, 20:13

Dopóki nie miałem snorkla moje wjazdy w takie kałuże zawsze się kończyły zdechem - zalewało wlot puszki filtra i z braku powietrza silnik zdychał - kto był ze mną na sobolewiadzie, albo na zlocie lr w wieliczce :D to wie jak to wyglądało...

po założeniu snorkla problemy się skończyły, dodatkowo traktuję świece i kable na styku ze świecami sprayem silikonowym. Odpowietrzenia to oczywiście podstawa. Do tego dobrze zabezpieczone wejścia bagnetów do skrzyni i silnika (nowy oring plus silikon). Pamiętajcie, że skrzynia ma dwa łączenia rurki - najpierw jedna wchodzi w skrzynię, a potem w nią wchodzi dopiero ta od bagnetu więc są dwa potencjalne miejsca zassania :)
Brodziliśmy dwa razy gdzie woda przelała się przez maskę i wyjechaliśmy bez problemów, a skrzynia nie zassała wody.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: Fotki

2013-07-29, 20:25

amiętajcie, że skrzynia ma dwa łączenia rurki - najpierw jedna wchodzi w skrzynię, a potem w nią wchodzi dopiero ta od bagnetu więc są dwa potencjalne miejsca zassania
To musze wyjac obydwie rurki zeby to uszczelnic?

Ostatnio zabezpieczylem silikonem skrzyneczke z przekaznikami ktore sie znajduja obok puszki filtra powietrza bo jak ja otworzylem to byl w srodku total gnoj i dmuchawa juz mi nie dzialala na najwyzszych obrotach :P

Secundo, to mam zawalona chlodnice blockiem i mam problem z jej wymyciem bez wyciagania a silniczek sie zdeczka grzeje :-/
Ostatnio zmieniony 2013-07-29, 20:26 przez Damian, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Fotki

2013-07-29, 20:32

Secundo, to mam zawalona chlodnice blockiem i mam problem z jej wymyciem bez wyciagania a silniczek sie zdeczka grzeje :-/
przy okazji wyciągania silnika wymyłem obydwie chłodnice - to co w nich było przechodzi ludzkie pojęcie :D a co było między nimi to już w ogóle osobna historia :D
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: Fotki

2013-07-29, 20:38

Ty lepiej napisz jak uszczelnic te bagnety :P

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Fotki

2013-07-29, 20:43

Ty lepiej napisz jak uszczelnic te bagnety
ja jak miałem silnik na wierzchu to wjechał tam sylikon ( w odpowiednich ilościach) :D i tyle :) rurki same w sobie są dość dobrze wpasowane i wystarczy je tylko delikatnie uszczelnić żeby poprawić fabrykę :D

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Fotki

2013-07-29, 20:44

no normalnie - skutecznie :D
jak wydłubiesz tą całą rurę od bagnetu - to albo wyjdzie Ci od razu w jednym kawałku i wtedy na końcu sobie zobaczysz to łączenie, albo ci wyjdzie tylko górna część, a ta krótka przy skrzyni zostanie na oringu w skrzyni.

Jutro Ci mogę fotki cyknąć jak będę w domu :P bagnet mam na wierzchu. Zresztą czego to ja nie mam na wierzchu teraz w tym exie :D :D :D
Ostatnio zmieniony 2013-07-29, 20:48 przez Rad-T, łącznie zmieniany 1 raz.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: Fotki

2013-07-29, 20:47

No dobra ale ogarne to bez zwalania oleju? :P

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”