Strona 1 z 1

MT z dodatkiem

: 2012-06-23, 16:40
autor: zenet
Pytanie kieruję do osób z doświadczeniem w ciężkim terenie.Czy jazdy z małym ciśnieniem nie ułatwi dętka ?.{czy tylko lokery?}

fota

: 2012-06-23, 17:12
autor: anton
nie da rady ,bo dętka wypełnia całą oponę potrzebny jest do tego kołnierz oddzielający dętkę od opony (dętlock)

Re: MT z dodatkiem

: 2012-06-23, 18:47
autor: Dawid
Co znaczy nie ułatwi? Chodzi Ci o to ,żeby opona nie zeszła? Dętka nic nie da,a bedlocki drooogie są ;-)
Ja jeżdżę na 1,7bar po szutrach itd. W błocko 0,8 a normalnie 2.2 ,2.3Bara...Jeszcze mi opona nie zeszła,ale nie nazwałbym tej mojej jazdy superhiperpatroloupalaniem :-D

szutry

: 2012-08-23, 21:36
autor: zenet
szutry Dawid . :-D A jak potem z tego 0,8 jedzie się do domku- powoli . Ja mam kompresor , a TY Dawid ,bo się nie znam na takiej marce.

Re: MT z dodatkiem

: 2012-08-23, 22:52
autor: alban
A mi kiedyś zejszła opona z felgi i to przy ciśnieniu 1,8

Obrazek

Bed Lock jest ok jak się jeździ w rajdach przeprawowych.
Wtedy inwestycja jest sensowna.

Jeśli chodzi o dętki to jak się dostanie brud między dętkę a oponę to zniszczy i dętkę i oponę.

Jeżdżę kilka ładnych lat w ciężkim terenie i rzadko zmieniam ciśnienie w oponach niż 1,8 - opona spadła mi raz jak ne pełnej k....wie wpadłem w zamarzniętą koleinę (jw.)

Nie ma co kombinować za mocno.
Dobra opona i problem z głowy :grin: