Strona 1 z 1

doba po lifcie

: 2012-10-16, 23:52
autor: Pafi
witajcie
wreszcie podnioslem smoka na zawieszeniu, wstawilem wieksze kola i piknie jest.
pytanie moje do was jest jakie przedluzone amorki wstawia sie i gdzie ich szukac?

Re: doba po lifcie

: 2012-10-17, 07:35
autor: thermos
Z Lublina :D
Trzeba tylko zmotać mocowanie.

Re: doba po lifcie

: 2012-10-17, 08:32
autor: jacek4
Do przodu z lublinka do dwójki nie podchodzą.

Re: doba po lifcie

: 2012-10-17, 15:10
autor: Pafi
rozumiem ze nie jest latwo.
podnioslem go zeby sie babrac w blotku a teraz sie boje zeby nie urwac kola.... eto life

Re: doba po lifcie

: 2012-10-17, 16:09
autor: jacek4
Pafi - z tyłu mam założone z alle tzw wzmocnione ze sprężynami, jest ok, ale ciężko mi sprawdzić w jakim zakresie pracują. Z tyłu jest też sporo zabawy przy montażu od strony ramy - ciężki dostęp. Chyba że otwory wytniesz w budzie (też taki mam plan.) :-D
Z przodu mam standard przedłużany tulejami. Zamawiasz tuleje u ślusarza odpowiedniej długości z nagwintowanym otworem, z jednej strony wkręcasz szpilkę odpowiedniej długości (ja mam 10.9 ). Musiałem też ręcznie nagwintować amorek bo miał drobnozwojowy gwint.
Na przednich amorkach naniosłem sobie podziałkę: -6 -5,-4 -3 -2 -1- 0 1 2 3 4 5 6 . Teraz mogę odpowiednio ustawiać na drążkach zależnie jaki chcę mieć komfort i czy jadę w teren. :-D

Ale i tak myślę nad porządnymi amorkami +2'' na przyszłość.

Re: doba po lifcie

: 2012-10-17, 17:15
autor: Kojot
pisz do jankesa od nas to ci przyśle odpowiednie ;-)

Re: doba po lifcie

: 2012-10-17, 18:07
autor: Damian
Jedyne amorki do 2" liftu do przodu to Rancho RS5734, nic wiecej nie ma, pozostaje Ci przedluzenie seryjnych :-)

Re: doba po lifcie

: 2013-02-16, 19:41
autor: Val_Lindemor
Jedyne amorki do 2" liftu do przodu to Rancho RS5734, nic wiecej nie ma, pozostaje Ci przedluzenie seryjnych :-)
Damian to na pewno taki symbol ? Google nie widzi takowych

Re: doba po lifcie

: 2013-02-16, 22:17
autor: Damian
Rancho RS5374* :)

Re: doba po lifcie

: 2013-02-17, 03:44
autor: Jankes
Przede wszystkim to ile podniosłeś? ze dwa cale to wszystko co można w dwójce zrobić bez głębszej ingerencji w zawieszenie

zamiast tego można dać Trail Master - przedłużony do liftu. Dasz co innego i urwiesz mocowanie - w dwójce skok koła po lifcie opiera sie właśnie na amortyzatorze - dobrze byś do tego dołożył jakieś pasy ograniczające skok...........