Strona 1 z 7

Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

: 2012-10-27, 20:49
autor: PLAYAUTO
Witam kolegów do tej pory miałem parę Jeep ZJ i XJ miały różne lifty od 2,5" na podkładkach do 6.5 profesjonalnie przerobione. Powiedzcie jak wygląda sprawa właściwie liftów i cen czy ktoś z forum coś takiego wykonuje czy trzeba na zamówienie ściągać.
Mnie osobiście interesowało by przerobienie Explorera bo trochę w błocie się bawię nie tylko turystyk no i z uwagi na pracę więc każda pomoc się przyda . Autko będę miał od wtorku . Z tyłu ma zawieszenie pompowane nie wiem czy dobrze już wietrze problemy z poduszkami. silnik 4.0 SOHC
Interesują mnie takie zagadnienia .
1. Lift 3-6,5 gdzie dostać jakie mniej więcej ceny.
2. Zderzaki stalowe tylny z możliwością montażu koła na klapie , przedni z podestem do windy.
3. Progi i orurowanie pod hi-lifta oraz
4. Winda jaką proponujecie napewno lina syntetyk 50m.
5. Osłony silnika skrzyni i reduktorów
6. Snorkla

Kto na forum ma wiedzę proszę o info

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

: 2012-10-27, 22:02
autor: RAFBOR
PLAYAUTO, wszystko jest opisane.... litości i trochę chęci w szukaniu....

- Lift 2" bez problemu, na forum znajdziesz, wszystko powyżej to już gotowe zestawy z hameryki..... koszty??? zalezy trzeba pogrzebać, ale nie małe,
- zderzaki bez problemu, dorobisz w kraju, żadna filozofia
- progi podobnie jak zderzaki
- winda Dragona najlepsza 12000
- osłony dodatkowe niepotrzebne, ale jak sie ktoś uprze.....
- snorkel od toyoty safarii jest na forum wszystko

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

: 2012-10-27, 22:04
autor: Dawid
Play auto to firma jakaś?
Widzę,że jak coś to na bogato będzie.... :-)

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

: 2012-10-27, 23:15
autor: PLAYAUTO
Nie to nick kiedyś miała być firma ale powstała inna a nick pozostał . Na bogato to tylko lista płac a wyjdzie jak zawsze będzie się cały czas powiększać a robiony będzie w Koronowie u Adama fajnie ASB robi i przerabia. Głównie Jeep ale z fordem tez daje rade i ceny ma w porównaniu z Warszawa normalne za remont skrzyni w ZJ i regeneracje konwertera płaciłem 1800zł z włożeniem i płynami skrzynia dział i naprawdę dostaje w ternie.

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

: 2012-10-27, 23:17
autor: Dawid
Mówisz o tym Adamie z tego Koronowa koło Bydgoszczy?

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

: 2012-10-27, 23:18
autor: PLAYAUTO
Lift 2 to na żwirówkę na dobry początek 4" to minimum do windy i stalowych zderzaków .
Windę mam grzechotnika dała rade w ZJ to i z tym da radę.

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

: 2012-10-27, 23:21
autor: PLAYAUTO
Tak o tym samym znam chłopaka dobrze robił mi parę jeepów. Na pewno mosty, ASB, i lifta będe u niego robił

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

: 2012-10-27, 23:26
autor: resetx
w dziale warsztatowym i podobnych lepiej edytuj posty niż dawać jeden pod drugim bo zaraz dostanie się Tobie zje**bka za nabijanie postów...

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

: 2012-10-27, 23:32
autor: Dawid
Tak o tym samym znam chłopaka dobrze robił mi parę jeepów. Na pewno mosty, ASB, i lifta będe u niego robił
Słyszałem o chłopie dużo dobrego ale co z czm, kto, itd nie wiem. Jak masz to wrzuć jakieś namiary na niego. Może być na pw ale chyba lepiej gdzies w odpowiedni wątek,żeby w razie W chłopaki mieli dostęp.

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

: 2012-10-27, 23:41
autor: jacek4
4'' da radę - 2'' na zawieszce, 2'' na budzie, więcej to sporo kosztu i roboty, ale tak jak wyżej koledzy napisali- wszystko już jest i to w tym dziale, tylko poszukaj.
Ps. my sobie dajemy radę na czymś więcej niż szutry nawet na 2'' lifcie, a niektórzy na fabrycznym. :-P

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

: 2012-10-28, 06:41
autor: Adrian
4'' da radę - 2'' na zawieszce, 2'' na budzie, więcej to sporo kosztu i roboty, ale tak jak wyżej koledzy napisali- wszystko już jest i to w tym dziale, tylko poszukaj.
Ps. my sobie dajemy radę na czymś więcej niż szutry nawet na 2'' lifcie, a niektórzy na fabrycznym. :-P
Jacek jakiego kosztu? Podkładki pod budę 2" mnie kosztowały 100zł + darowana weselna za pocięcie, śruby 10,9 30zł, wieszaki to dwa płaskowniki, nawet nie koniecznie pospawane na środku, kosztowało mnie to 60 zł. Co do roboty no to z budą jest trochę zabawy, w tej chwili jak wiem jak to zrobić zajęło by mi jedno i drugie nie więcej niż dzień.

Re: Exsplorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna spraw

: 2012-10-28, 06:45
autor: Adrian
Z tyłu ma zawieszenie pompowane nie wiem czy dobrze już wietrze problemy z poduszkami.
Kto na forum ma wiedzę proszę o info
To nie land rover tam nie ma żadnych poduszek tylko kompresor pompujący amortyzatory, możesz zdemontować dość dobrze sprzedać i kupić amortyzatory bez pompowania o wyższym skoku do twojego liftu.

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

: 2012-10-28, 06:58
autor: PLAYAUTO
Kolego Jacek bez urazy ale pisałem to w tym sensie że przy stalowym zderzaku i windzie z przodu to lift 2 zejdzie prawie do standardu. Dlatego pisze o minimum 4" A teraz jak byś mógł rozwinąć myśl swoją i napisać gdzie i jakie kupić podkładki albo dac namiar na kogoś kto ma pojecie i dorabia . Druga sprawa to w moim z tego co wiem tył się samopoziomuje i jak ten problem rozwiązać Bo nie znam tego zawieszenia nie chcę tej opcji wywalać. Czy pod bude na przykład można dać 3,5" podkładki a na sprężyny 2" Co jeszcze wymieniać bo z doświadczenia wiem że zmieniają się mocno przy takiej przeróbce walory układu kierowniczego . W moim Jeep wyszła na jaw wada amortyzatora skrętu. Na co zwrócić uwagę przy przerabianiu docelowo chce wsadzić oponę 35-37" a na razie 33-34" Co o tym myślisz? To są rozważania czysto teoretyczne nie znając specyfiki tego auta i układów jezdnych.
Jak możesz napisz co i jak

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

: 2012-10-28, 08:40
autor: Dawid
Kolego PLAYAUTO, musuałbyś się skontaktować z Adasiem4x4 on ma 35" lift chyba 5" itd ,zblokowany setkami na Arbach.
Co do liftu o 2" to do zderzaka i wincha przydałby się zestaw HD bo wiadomo,że klęknie przy takiej masie.

Re: Explorer II i off-road pytania o przeróbkie pilna sprawa

: 2012-10-28, 09:03
autor: Damian
PLAYAUTO, max co możesz wsadzić do dwójki to 35", podnosząc zawiechę o 2" i ściągając z USA zestaw do body liftu 3" a i tak bez cięcia blachy się nie obejdzie. Nie wiem czy zaglądałeś pod auto ale sprężyn to tam nie ma więc podkładki odpadają mamy natomiast syfiaste IFS na drążkach skrętnych ;-)