Strona 1 z 4

spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-11, 20:41
autor: MarcinEx
Jak w temacie do odważnych świat należy :)

Mam w planie zblokować tył ale chciał bym to zrobić tak aby można było wyjąć nadal półosie bo są na c-clipach si?

Czy ktoś już przerabiał tą bajkę?
Spaw na satelitach czy gdzieś jeszcze tarczki lsd? Może lepiej je wymontować żeby zbędnego żelastwa nie było?

Mile widziane opisy foto:)

Re: spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-12, 08:29
autor: Dawid
Będziesz mógł jeździć tylko po "luźnym"....To chyba nie jest dobre kungfu ;-)

Re: spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-12, 09:40
autor: anton
spaw na satelitach tylko ,tarczek nie możesz wymontować bo będziesz miał luz na półosiach ;-)

Re: spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-12, 09:54
autor: Rad-T
migomat locker :D

Re: spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-12, 10:59
autor: resetx
Będziesz mógł jeździć tylko po "luźnym"....To chyba nie jest dobre kungfu
co ty opowiadasz... :) na zakretach albo na skrzyżowaniach najwyżej koło będzie lekko "piszczeć" ;D ;P

Re: spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-12, 15:11
autor: Robert Kamyk
na zakretach albo na skrzyżowaniach najwyżej koło będzie lekko "piszczeć" ;D ;P
dopóki się nie rozleci połączenie
migomat locker :D

Re: spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-12, 16:19
autor: Dawid
Będziesz mógł jeździć tylko po "luźnym"....To chyba nie jest dobre kungfu
co ty opowiadasz... :) na zakretach albo na skrzyżowaniach najwyżej koło będzie lekko "piszczeć" ;D ;P
Czyli będzie taki duuuzy quad :-D Każdy zakręt i trzaskipiski i jęki prowadzącego... :-D

Re: spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-12, 17:13
autor: Kojot
MarcinEx, może spróbuj najpierw z samym przodem a jak ogarniesz to tył też sobie zrobisz ;-)

Re: spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-12, 19:51
autor: MarcinEx
no jęków nie będzie bo i tak po luźnym mykam sobie w 95% a na wsi zawsze jest jakiś wybór jak nie tą drogą , to rowem :mrgreen:


No też myślałem o satelitach żeby była możliwość wyjmowania półosi . W sobotę zaczynam electroLocker

czyt: elektrodą, bo migomatsu brak :mrgreen:

Re: spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-12, 22:27
autor: Susel_125
To niektórzy tak robią do driftu. Zaspawac satelity i latasz bokiem. 100% szpera .

Re: spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-12, 22:38
autor: resetx
To niektórzy tak robią do driftu
początkujący tak robią bo ich jeszcze nie stać na oryginalne blokady :)

ale nawet na spawach kręci się bączki jak cyrklem rysowane ;P

Re: spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-13, 00:49
autor: kizio 730
Tył spawaj ja tak latam po czarnym białym luznym nic się jeszcze nie ukręciło ,przodu bym nie polecał spawać przerabiałem temat jechał wszędzie do puki z prawej nie wyleciał sprzęg manualny AVM a z lewej ukręciło półoś ,z tyłem nie ma takich problemów bo jest lżejszy od przodu

Re: spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-13, 09:02
autor: Dawid
Tył spawaj ja tak latam po czarnym białym luznym nic się jeszcze nie ukręciło ,przodu bym nie polecał spawać przerabiałem temat jechał wszędzie do puki z prawej nie wyleciał sprzęg manualny AVM a z lewej ukręciło półoś ,z tyłem nie ma takich problemów bo jest lżejszy od przodu
Kwestia czasu :mrgreen: Idzie tym zawracać na czarnym? :roll:

Re: spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-13, 13:18
autor: resko
Idzie tym zawracać na czarnym? :roll:
Pewnie idzie ale bokiem z piskiem opon :-D

Re: spaw & lock ford 8.8

: 2012-12-13, 15:47
autor: Dawid
:-D