Strona 1 z 3

Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-21, 22:37
autor: PLAYAUTO
Witam kolegów
1. podniosłem dzis autko (bude) na dwa cale jak wjerzdzałemna podnosnik wspomaganie chodziło ok i miałem lifta 2" na zawiasie . Po podniesieniu auta na budzie o nastene 2" Zaczęło mi blokowac kieronice , nieodbija, działa jak by niemiała wspomagania trzeba się z nia siłować . Auto po podniesieniu na 2"+2" ma od dolnej krawedzi nadkola do podlorza 93cm na wszystkich kolach . Gdzie szukac problemu ?
Dodam że zapomiałem zaznaczyć kolumne kierownicy i niewiem czy sie wysunęła jak tam sie najlepiej dobrać.

2. Pytanie to ma ktoś opis dorobienia łacznika stabilizatora do liftu?

3. Jak podnosiliscie tylny zderzak ?

Re: Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-21, 23:00
autor: karolb863
jak kręciłeś kierownicą albo przekładnią bez włączonego silnika to normalne,jutro będzie ok.
czy kolumna kierownicy pracuje bez zacięć w nowym miejscu :?:
tzn. czy w miejscu gdzie się rozsuwa pracuje gładko :?:

Re: Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-21, 23:09
autor: PLAYAUTO
Własnie zapomiałem o niej i niezaznaczyłem . Teraz nie wiem czy się wysuneła . Na sucho niekreciłem . A wjechalem na podnosnik wszystko było ok . Jak by mało było to po podniesieniu przejechałem 40 km i jest lipa kierownica poprostu na zakretach jak ja ustawie tak stoi niewraca mozna wkoło latać bez trzymania .

Re: Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-21, 23:11
autor: Wielka Stopa
mozna w kłoko latać bez trzymania .
czyli nie potrzeba mojego trunku :mrgreen:

Re: Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-21, 23:16
autor: PLAYAUTO
Krzysiu trzeba trzeba mam nadzieje że kolumny nie popsułem albo przekladni

Re: Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-21, 23:43
autor: alban
Musisz przedłużyć drążek kolumny i będzie git.
I nie radzę tak jeździć bo może się to źle skończyć...

Re: Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-21, 23:54
autor: jacek4
Musisz przedłużyć drążek kolumny i będzie git.
I nie radzę tak jeździć bo może się to źle skończyć...
Piotrek - ale było że +2'' na budzie idą bez przeróbek kolumny, u mnie nie ma żadnych problemów,i u innych co robili +2''.

No chyba że w sohc jest inaczej, albo czegoś nie wiemy i kolumna na samej końcówce się ledwo trzyma ? :x

Re: Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-22, 00:02
autor: PLAYAUTO
Rano wjade na podnosnik to sprawdze co jest grane.

Re: Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-22, 16:30
autor: Jankes
a luzowałeś połączenia przed podnoszeniem? nie wiem czy aby trzeba ale może nie zaszkodzić...

Re: Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-22, 19:15
autor: jacek4
Chyba nie luzował , ale ja też nic nie luzowałem bo nie wiedziałem i wysunęło się i nie mam problemu.
Pewnie wróci to napisze co popsuł.

Re: Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-22, 20:40
autor: PLAYAUTO
Dzięki koledzy problem z zacinaniem kierownicy ustalony i naprawiony podczas podnoszenia budy nie wyciągnął się drążek kolumny tak stał że musiałem go wyjąć i młotkiem potraktować parę razy żeby zaczął działaś olej smar i wszystko dział poprawnie . Całe szczęście że nic się nie powyciągało i nie urwało.
Dalej szukam odpowiedzi .
1. Jak dorobić łącznik stabilizatora(myślę go przedłużyć 3cm rura 20cm pół calowa i śruba 8,8 twarda) starczy?
2. Jak podnieść tylny zderzak (jakie przeróbki)
3. Jak dorobić przedłużenie amorków ( może ktoś ma projekt dla tokarza)

Re: Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-22, 20:50
autor: Kojot
1. chyba 3/8 cala 1/2" to za dużo ;-) śróbka wystarczy dluższej chyba nie trzeba niżorginal bo tam jest kupa zapasu ;-)

Re: Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-22, 22:09
autor: PLAYAUTO
Kojot mam i jedną i druga jutro dorobię gorzej z tymi tulejkami do amorków jaka długosc one maja mieć

Re: Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-23, 19:59
autor: resko
Tak na zdrowy rozsądek to te tulejki powinny być tak długie jak podniosłeś autko do góry,jak podniosłeś np.10cm to daj tulejki 10cm aby amorek pracował w takim położeniu jak oryginalnie :-) Tak mi się wydaje :?

Re: Problemy po bodylift pilne

: 2013-01-23, 21:23
autor: Damian
Przedluż amory o jakies 2-3cm.