Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
kizio 730
Posty: 252
Rejestracja: 2008-02-16, 22:13
Lokalizacja: Pomorskie

Re: EX I Lift a półosie

2013-02-23, 23:32

dobra panowie ja nie mam blokady a mimo to znów półoś poszła w :evil: tym razem lewa i zdążyłem na czas zajażyć i nie uwaliło mi sprzęgiełka ,więc przyjrzałem się temu dokładnie , więc tak tym razem urwało ją przy zjeździe ze stromej górki na dole był korzeń i przy próbie ominięcia go skręciłem koła do oporu i dałem w palnik i zrobiło stuk puk i po zabawie :evil: .

Gdy podnosimy w ex1 przód dość sporo i nie wymieniamy wąsa układu kierowniczego musimy poprawić geometrie czyli rozkręcić na drążkach i przy wykrzyżu i skręconych kołach do oporu składają się za mocno półosie zapierając się o siebie w efekcie urywając albo ucho półosi albo krzyżak w zależności jaki element jest słabszy .
Moim zdaniem wystarczy ograniczyć mu lekko skręt , w poniedziałek będe temat drążył dalej
Ostatnio zmieniony 2013-02-23, 23:33 przez kizio 730, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
zenet
Posty: 327
Rejestracja: 2011-09-21, 14:43
Lokalizacja: Lipiany

spaw & lock ford 8.8 wąs inne skróty przedniego zawiesze

2013-02-24, 02:11

Przy wąsie- drążki idą w poziomie i przy skoku samochodu powyżej 0,5 metra przestawia się na drążkach .Po skręceniu mocniej- śrub do regulacji drążka- wjechaniu na kamień 40 centymetrów wystający z podłoża , 40 na godzinę przestawi się najwyżej zbieżność .To twarde samochody. wąs 300 zł. :idea: ale to w tym dziale to zająć raczej albo jakieś inne off zwierze . :-( :?

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: EX I Lift a półosie

2013-02-24, 09:40

Przerzuciłem do nowego wątku...
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Awatar użytkownika
kizio 730
Posty: 252
Rejestracja: 2008-02-16, 22:13
Lokalizacja: Pomorskie

Re: EX I Lift a półosie

2013-02-25, 16:16

Cd. dziś przyjrzałem się dokładnie tematowi i zauważyłem wyrobione miejsca styku zwrotnicy z mostem ,zwrotnice wytarte a most miał wystukane i nawet pogięte te ograniczenia , więc skręt koła nie był ograniczony na tyle żeby nie pozwolić półośce składać się na max co w szczególnych warunkach skutkowało rozerwaniem krzyżaka lub półosi .
Rozwiązanie dość proste wystarczy w te miejsca przyspawać płaskowniki , ja użyłem do tego 5 miń. gruby i 30 miń szeroki .
Załączniki
ogranicznik1 (2).jpg
ogranicznik1 (2).jpg (52.17 KiB) Przejrzano 3154 razy
ogranicznik1.jpg
ogranicznik1.jpg (55.69 KiB) Przejrzano 3152 razy
ogranicznik1 (3).jpg
ogranicznik1 (3).jpg (75.37 KiB) Przejrzano 3152 razy
ogranicznik1 (1).jpg
ogranicznik1 (1).jpg (56.52 KiB) Przejrzano 3152 razy
Ostatnio zmieniony 2013-02-25, 16:24 przez kizio 730, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
kizio 730
Posty: 252
Rejestracja: 2008-02-16, 22:13
Lokalizacja: Pomorskie

Re: EX I Lift a półosie

2013-02-25, 16:25

ps nie mogę poustawiać w kolejności zdjęć :oops:

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”