Strona 1 z 1

Re: EX I Lift a półosie

: 2013-02-23, 23:32
autor: kizio 730
dobra panowie ja nie mam blokady a mimo to znów półoś poszła w :evil: tym razem lewa i zdążyłem na czas zajażyć i nie uwaliło mi sprzęgiełka ,więc przyjrzałem się temu dokładnie , więc tak tym razem urwało ją przy zjeździe ze stromej górki na dole był korzeń i przy próbie ominięcia go skręciłem koła do oporu i dałem w palnik i zrobiło stuk puk i po zabawie :evil: .

Gdy podnosimy w ex1 przód dość sporo i nie wymieniamy wąsa układu kierowniczego musimy poprawić geometrie czyli rozkręcić na drążkach i przy wykrzyżu i skręconych kołach do oporu składają się za mocno półosie zapierając się o siebie w efekcie urywając albo ucho półosi albo krzyżak w zależności jaki element jest słabszy .
Moim zdaniem wystarczy ograniczyć mu lekko skręt , w poniedziałek będe temat drążył dalej

spaw & lock ford 8.8 wąs inne skróty przedniego zawiesze

: 2013-02-24, 02:11
autor: zenet
Przy wąsie- drążki idą w poziomie i przy skoku samochodu powyżej 0,5 metra przestawia się na drążkach .Po skręceniu mocniej- śrub do regulacji drążka- wjechaniu na kamień 40 centymetrów wystający z podłoża , 40 na godzinę przestawi się najwyżej zbieżność .To twarde samochody. wąs 300 zł. :idea: ale to w tym dziale to zająć raczej albo jakieś inne off zwierze . :-( :?

Re: EX I Lift a półosie

: 2013-02-24, 09:40
autor: RAFBOR
Przerzuciłem do nowego wątku...

Re: EX I Lift a półosie

: 2013-02-25, 16:16
autor: kizio 730
Cd. dziś przyjrzałem się dokładnie tematowi i zauważyłem wyrobione miejsca styku zwrotnicy z mostem ,zwrotnice wytarte a most miał wystukane i nawet pogięte te ograniczenia , więc skręt koła nie był ograniczony na tyle żeby nie pozwolić półośce składać się na max co w szczególnych warunkach skutkowało rozerwaniem krzyżaka lub półosi .
Rozwiązanie dość proste wystarczy w te miejsca przyspawać płaskowniki , ja użyłem do tego 5 miń. gruby i 30 miń szeroki .

Re: EX I Lift a półosie

: 2013-02-25, 16:25
autor: kizio 730
ps nie mogę poustawiać w kolejności zdjęć :oops: