Re: EX I Lift a półosie
: 2013-02-23, 23:32
dobra panowie ja nie mam blokady a mimo to znów półoś poszła w
tym razem lewa i zdążyłem na czas zajażyć i nie uwaliło mi sprzęgiełka ,więc przyjrzałem się temu dokładnie , więc tak tym razem urwało ją przy zjeździe ze stromej górki na dole był korzeń i przy próbie ominięcia go skręciłem koła do oporu i dałem w palnik i zrobiło stuk puk i po zabawie
.
Gdy podnosimy w ex1 przód dość sporo i nie wymieniamy wąsa układu kierowniczego musimy poprawić geometrie czyli rozkręcić na drążkach i przy wykrzyżu i skręconych kołach do oporu składają się za mocno półosie zapierając się o siebie w efekcie urywając albo ucho półosi albo krzyżak w zależności jaki element jest słabszy .
Moim zdaniem wystarczy ograniczyć mu lekko skręt , w poniedziałek będe temat drążył dalej


Gdy podnosimy w ex1 przód dość sporo i nie wymieniamy wąsa układu kierowniczego musimy poprawić geometrie czyli rozkręcić na drążkach i przy wykrzyżu i skręconych kołach do oporu składają się za mocno półosie zapierając się o siebie w efekcie urywając albo ucho półosi albo krzyżak w zależności jaki element jest słabszy .
Moim zdaniem wystarczy ograniczyć mu lekko skręt , w poniedziałek będe temat drążył dalej