cos dla twardzieli
http://arb.com.au/arb-air-locker-video.php
zgadza sieWitam
Manius czy to oznacza ze do
EXPO II nie moge zamówic na tył ARB airlocker i zamontować jakos zamiast tego slip-limited ?
Można tylko na przód ?
Manius, co Ty opowiadasz? ARB kupujesz razem z mechanizmem, pod konkretny model mostu, więc wymieniasz cały kosz. Do ford 8'8 możesz kupić blokady z przełożeniami od 3.73 do 4.56, z dana35 jest dokładnie tak samo.tylko,
jest male ale,
jako ze xp maja z tylu slip-limited nie ma mozliwosci
zalozenia tam zadnej blokady![]()
![]()
jedynym wyjsciem jest os fordowska 8.8
(no ale kto to bedzie motal, jesli nie jezdzi Hard Offroad, za duze koszty)
ale mozna zalozyc tylko na przod (co tez bardzo duzo daje)
jako ze przod to os Dana35 mozna zalozyc tam
prawie wszystko np. 100% automaty (Aussie Locker) albo 0-100% Slipy (Detroit TrueTrac)
acha w nowszych wersjach xp (te ktore nie maja odlaczane jedej osi/wolnobiezki)
niestety tylko manualne jak np.: ARB AirLocker
bo jak takie cudo sie automatycznie wlaczy na zakrecie to pojedziesz........prosto![]()
czyli spotkanie z botanika
ok, okManius, co Ty opowiadasz? ARB kupujesz razem z mechanizmem, pod konkretny model mostu, więc wymieniasz cały kosz. Do ford 8'8 możesz kupić blokady z przełożeniami od 3.73 do 4.56, z dana35 jest dokładnie tak samo.
Za dużo czasu spędzasz na forum z Fynn i zaczyna się Tobie udzielać...górą to Ci leci pył z rdzy