
Podstawowy plan zero zaklada napewno obciecie sporta albo do linii skosnych szybek albo calkiem tuz za drzwiami, rowniez ze skroceniem ramy tak aby auto konczylo sie kolami. Poczatkowo myslalem o pozostawieniu paki a'la pickup z burtami na bokach, ale wczoraj zobaczylem bardzo ladnie i przede wszystkim pomyslowo zrobiona Vitke i juz mi sie swiatopoglad zburzyl. Jedne i drugie rozwiazanie na koncu na fotkach/schematach.
Przy pierwszej wersji zakladam pozostawienie mostow od explozji i poki co nie kombinowania z przekladkami z F150 czy innego Chevi. Napewno w gre wchodzilaby zmiana przelozen tak aby mozna bylo uzbroic go w conajmniej 35" lub docelowo 37" kola. To da juz wreszcie jakis rozsadny przeswit pod gruchami mostow. Na tyl poszla by wyciagarka elektryczna, natomiast jako ze do suzuki Jimmy wsadzaja tez mechaniki a on ma rowniez reduktor na lancuchach bede staral sie uzyskac od chlopakow z ekipy Traska w jaki sposob wykombinowali to polaczenie. Zastanawiam sie czy ma sens lift taki jak ma zalozony fotomysz - owszem auto idzie w gore ale nadal na przodzie pozostaje wielka sciana stali ktora pcha przed soba mega ilosci blota lub na nim sie zawiesza, wiec duzo wieksze kola powinny dac duzo lepszy efekt.
Pozostalbym przy skrzyni automatycznej, oczywiscie sprzegielka manual. To co daloby sie ze spodu wrzucic na pake na tyl, poszloby czyli chocby bak myslalem tez zeby w miare mozliwosci skrocic przod o troche i ewentualnie wyrzucic chlodzenie tez na tyl.
Elektryka przy tych rozwiazaniach to minimum jedna optima ale w kierunku dwoch i separator, alternator z serii mocniejszych ktore kiedys wydlubalem z ebaya i dalem w watku o alternatorach.
Na tyl dalbym blokade elektryczna - ARB fajny ale drogi jak cholera - a przy zmianie przelozen elektryczna powinna robic (Wojtek jak myslisz ?) przod na razie bez.
Oczywiscie klatka zewnetrzna z konstrukcja tylu na graty.
Pytanie teoretyczne - czy ktos kombinowal ze zwolnicami w explo ? widzialem rozwiazania w Jeepach ale mosty chyba byly wziete z Andorii w tym wypadku. Zwolinice daly by nie dosc ze kolejne cm przeswitu pod gruchami to jeszcze zdjelyby sporo obciazen z pozostalych elementow napedowych.
To poki co tyle rozwazan teoretycznych

