Witam Wszystkich.
Mam pytanko dotyczące prawidłowego korzystania z blokady układu różnicowego(LOW).
Czy mam ograniczoną prędkość, czy można skręcać itp.
Nie chciałbym uszkodzić, a czasem wyjazd na ryby, grzyby w trudnym terenie.
Pozdro
hmmm, albo za duzo wypilem albo cos jest nie tak
blokada mechanizmu roznicowego nie ma nic wspolnego z przelozeniem LOW.
blokada mechanizmu roznicowego spina obie osie na sztywno co powoduje, ze krecic sie beda na raz i podawac naped na dwa kola na osi.
przelozenie LOW to "wolniejsze" przelozenie reduktora pododujace podanie mniejszej predkosci obrotowej na waly i przez mosty na kola.
byc moze istnieja takie rozwiazania gdzie wlaczenie zredukowanego przelozenia zapina dodatkowo blokade mechanizmu roznicowego ale w EX tego nie ma.
a co do predkosci to faktycznie na LOW jest mniejsza niz na HIGH mniej wiecej o polowe (przy tych samych nastawieniach silnika i skrzyni biegow)
a i co do jazdy na LOW to tak samo jak na HIGH unikac nalezy jazdy po podlozu o duzej przyczepnosci bo EX nie ma Centralnego mechanizmu roznicowego i zapiecie napedow jest "na sztywno"
w razie zagmatwania prosze o pytania....
