Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
mlody

LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-23, 23:29

SIEMACIE LUDZIE !!!! NA POCZĄTEK -ZDJĘCIA BĘDĄ NIEDŁUGO !!- A PROBLEM WYSTĄPIŁ NASTĘPUJĄCY ___JĘZOR UKŁADU KIEROWNICZEGO JEST ZA KRÓTKI ___I NIE DZIAŁA JAK POWINIEN ____JAK TO DALEJ ZMOTAĆ __ CZY KTOŚ MA DŁUŻSZY?????????
POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-24, 09:39

mlody - na początek to witam na pokładzie... i dam ci radę - nie pisz dużymi literami bo to wygląda jakbyś krzyczał... no może to w twoim wypadku jest krzyk rozpaczy ale wydaje mi się, że można to załatwić małą literą.

przy takim podniesieniu jęzor trzeba wymienić... napisałem na PW jak i co.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Tomkoski

Re: LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-28, 23:44

Prosiłbym o opis.
Jestem zainteresowany podniesieniem Explo I.

Co trzeba wymienić, jakie koszty, czy da się samemu, czy trzeba do specjalisty itd, itp.

Pozdrawiam,
Tomkoski

Awatar użytkownika
wajc83
Posty: 444
Rejestracja: 2007-08-20, 08:34
Lokalizacja: łódź

Re: LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-29, 06:59

lista jest prosta 5,5 cala

1 resor nad most robisz mocowania na resor
2 przedłużasz z tyłu amorki
3 przedłużasz z tyłu przewód hamulcowy

przód

1- dłuższe sprężyny z Polspringu lub by Jankes
2- dłuższe wieszaki mostów
3- opuścić mocowanie drążka
4- wymienić jęzor układu kierowniczego
5- przedłużyć amorki
6- przedłożyć przewody hamulcowe

lift gotowy
biały Ex I do lansu za raz na 18" kołach :)
Pajorka na sprzedarz

mlody

Re: LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-29, 20:47

Spoko Spoko mistrzowie a czy przy takim lifcie i oponach 33" czy nie będzie konieczne
założyć amortyzator skrętu??

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-29, 21:51

Pewnie by nie zaszkodziło. Ja mam mniej i 31 cali i przekładnia kierownicza ucierpiała juz nieco w terenie.
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

mlody

Re: LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-29, 22:23

Ale musiałby być jakiś specjalny amor skrętu czy dałoby radę zmotać zwykłego o takim dość dużym skoku??

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-29, 22:29

Pewnie by nie zaszkodziło. Ja mam mniej i 31 cali i przekładnia kierownicza ucierpiała juz nieco w terenie.
ja mam 33 cale i jakoś nie widzę potrzeby... z tym, że ja mam założony system Superunner, który całkowicie zmienia układ kierowniczy.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
wajc83
Posty: 444
Rejestracja: 2007-08-20, 08:34
Lokalizacja: łódź

Re: LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-30, 07:11

Ja bym nie panikował zakładaj jęzor i wystarczy jeżeli będziesz uważał ze jest nie halo to załóż jest na alledrogo w pip amorków.
biały Ex I do lansu za raz na 18" kołach :)
Pajorka na sprzedarz

Mikado
Posty: 990
Rejestracja: 2007-07-10, 20:31
Lokalizacja: Polska

Re: LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-30, 17:28

a ja bym nie panikował i nie zakładał ani jednego ani drugiego
da się i bez tego i bez tego
wiem co mówię, bo przejeździłem wiele kilosów w taki sposób :-D
a i w terenie się co nieco jeździło ;-)

Awatar użytkownika
wajc83
Posty: 444
Rejestracja: 2007-08-20, 08:34
Lokalizacja: łódź

Re: LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-30, 20:22

a ja bym nie panikował i nie zakładał ani jednego ani drugiego
da się i bez tego i bez tego
wiem co mówię, bo przejeździłem wiele kilosów w taki sposób :-D
a i w terenie się co nieco jeździło ;-)
Irku ale nie na 5.5 cala
biały Ex I do lansu za raz na 18" kołach :)
Pajorka na sprzedarz

Mikado
Posty: 990
Rejestracja: 2007-07-10, 20:31
Lokalizacja: Polska

Re: LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-30, 21:19

odniosłem się do 33", a do tego wcale nie jest potrzebny lift 5,5"...
ale co kraj to obyczaj, [paradoks] im wyżej tym bliżej do gleby (jest tu taki jeden co to chyba potwierdzi... :-D )

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-30, 22:05

Im wyżej waść mówisz...

do 33" nie trzeba 5.5" ani 6.0"... można kombinować, ciąć blachy. Założenie jest takie żeby przy jak najmniejszym lifcie wsadzić jak największe opony - obniżyć środek ciężkości. Dość często elementem, który zahacza jest właśnie most.

ale zastanawiałem się ostatnio nad zwolnicami...

patent dokładnie oblukam jak już będę w Wieliczce... zdjątko mogę na zachęte zamieścić... czemu nie...
Załączniki
tisovec_002.jpg
tisovec_002.jpg (54.94 KiB) Przejrzano 7519 razy
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Mikado
Posty: 990
Rejestracja: 2007-07-10, 20:31
Lokalizacja: Polska

Re: LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-30, 22:11

to taka przenośnia była:
im większy lift tym łatwiej to wszystko wypier.... wywrócić znaczy :-D

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: LIFT EXPLOZJI I NA 5.5 CALA -PROBLEM!!!

2009-04-30, 22:11

o patencie na zwolnice pisalem w watku motania sporta - koles ktory przerabia swojego jeepa ma juz gotowe rozwiazanie, tylko ze to cholernie ciezkie jest :P
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”