http://forum.exp.pl/viewtopic.php?t=3660
Jest już ciężko spracowane nadwozie.

czyli flex w ręce i do dzieła.

Prace zostały wstępnie podzielone na dwa etapy:
Pierwszy etap :
- odcięcie tylnej części nadwozia tuż za fotelami przednimi.
- zamkniecia budy w tylnej części (prawdopodobnie odchudzoną tylna klapą)
- zbudowanie klatki bezpieczeństwa nad częścią kokpitową, oraz pałakow w tylnej części, jako zabezpieczenie przy wywrotkach, mozliwość podpiecia lin asekuracyjnych na traweras, oraz czysto praktyczne - zamontowanie chłodnic na tyle ( II etap) oraz uchwyty pod koło zapasowae orasz szpej

- przygotowanie instalcji elektrycznej do przeniesiania akumulatorów na tył
- przygotowanie instalacji wodnej i ASB do przeniesienia na tył
- zmiana przednich foteli na jedną kanape 3 osobową



- przygotowanie tylnego mostu od EX II do montazu na spręzynach

Drugi etap :
- przeniesienie chłodnic i aku na tył
- odciecie przedniej części nadwozia po lini pasa przedniego i przednich poduszek
- przesuniecie wyciagarki w miejsce chłodnic
- zamontowanietylnego mostu od EX II na sprężynach i wacgaczach

- obcięcie zbędnych posostałosci ramy za tylną osią

- pozbycie się przednich drzwi - zastąpienie własną konstrukcją (zamiennie)
- wymiana przedniej maski na maskę z włokna

- zabudowa tylnej przestrzeni skrzyniami na szpej (wg. doswiadczeń zebranych pomiędzy etapi

No i oczywiście w między czasie zmiana opon na kopie simex-a
Pierwszy etapmial się rozpoczynać w piątek 17 lipca, ale został niestety odłozony na 12.08
bedzie troszkę czasu na dodatkowe przemyślenia i ewentualnie sugestie.
W trakcie prac jesli tylko mi sił i chęci wystarczy będę tworzył foto story, coby innym było łatwiej potem znaleźć niektóre rzeczy ukryte pod tapicerkami i podwoziem
