Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-03-18, 22:35

jutro odbieram autko i jadę walczyc z nim
Jacek jak skrzynka ?
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-03-18, 23:34

Radek
skrzynka nie ruszana , na razie wróciła do normy (ślizgania się)
ale i tak jadę ,nie pozwolę brac wam udziału w zajerfajniej zabawie bez nas.
najwyżej poproszę znowu was o konwojowanie w drodze powrotnej-no może bez podziękowań dla policjantów jak ostatnio :-D
na mnie możecie liczyc jak ex pomoże
pomyśl gdzie się spotkamy i kto jeszcze ?
po trasie pasuje aby pod twoim domkiem - pewno będzie nas kilkanaście ex ?
i pamiętaj o gruszce - błachostka niby - a jak ważna :!:
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Hubi
Posty: 4159
Rejestracja: 2007-08-14, 13:07
Lokalizacja: Warszawa/Świnoujście
Model Explorera: EX I 1994 hotwheels

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-03-19, 06:47

skrzynka nie ruszana , na razie wróciła do normy (ślizgania się)
ale i tak jadę

wiem, że jesteś strażakiem... ale igrasz z ogniem :rambo: :->
w EXI nie ma rzeczy trudnych - czasem tylko są czasochłonne :chillout: 517015460

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-03-25, 21:13

a więc to było tak:
aby zamontowac solidnie solidny bagażnik należy posiadac solidne uchwyty.
na jeden uchwyt potrzeba dwa kawałki płaskownika o przekroju 25X6 mm. o długości 8 cm.
w pierwszej częsci którą wsuwamy w rynienkę wiercimy otwory, gwintujemy pod szpilkę z gwintem 8mm, a dolne brzegi szlifujemy w "łudeczkę", aby można było łatwo wsuwac w rynienkę np.nad lekko wystającymi łepkami śrubek w rynience.
wkręcamy szpilki od góry, ale nie do końca, od spodu spawamy je i szlifujemy na gładko
(otworu w obydwu częściach warto wiercic od razu przez dwie, i poznaczyc komplety aby potem łatwo do siebie pasowały)
u mnie podstawowym materiałem jest profil o przekroju kwadratowym 20X20 mm.więc po przyspawaniu na środku uchwytu pozostaje po 3 cm. z każdej strony na nakrętkę "8"
CDN.
Załączniki
20100320252.jpg
20100320252.jpg (70.91 KiB) Przejrzano 5215 razy
20100320248.jpg
20100320248.jpg (97.03 KiB) Przejrzano 5215 razy
20100320247.jpg
20100320247.jpg (75.91 KiB) Przejrzano 5215 razy
20100320246.jpg
20100320246.jpg (94.31 KiB) Przejrzano 5215 razy
20100320245.jpg
20100320245.jpg (99.8 KiB) Przejrzano 5215 razy
Ostatnio zmieniony 2010-03-25, 22:08 przez jacek4, łącznie zmieniany 3 razy.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-04-06, 22:03

już jest,ale to nie koniec ;-)
Załączniki
SAM_1170.jpg
SAM_1170.jpg (168.78 KiB) Przejrzano 5155 razy
SAM_1167.jpg
SAM_1167.jpg (106.31 KiB) Przejrzano 5155 razy
SAM_1166.jpg
SAM_1166.jpg (138.71 KiB) Przejrzano 5155 razy
SAM_1165.jpg
SAM_1165.jpg (138.88 KiB) Przejrzano 5155 razy
SAM_1164.jpg
SAM_1164.jpg (140.21 KiB) Przejrzano 5155 razy
SAM_1163.jpg
SAM_1163.jpg (167.94 KiB) Przejrzano 5155 razy
SAM_1162.jpg
SAM_1162.jpg (164.45 KiB) Przejrzano 5155 razy
SAM_1161.jpg
SAM_1161.jpg (171.01 KiB) Przejrzano 5155 razy
SAM_1160.jpg
SAM_1160.jpg (134.08 KiB) Przejrzano 5155 razy
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Prezes FMC
Posty: 472
Rejestracja: 2010-01-05, 23:40
Lokalizacja: Godzisz

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-08-31, 12:27

Bagażnik u mnie wyszedl też bardzo solidny...na trwersie było boczne spotkanie z drzewem-wytrzymal...
Załączniki
P120610_17.020001.JPG
P120610_17.020001.JPG (146.77 KiB) Przejrzano 4958 razy
Ostatnio zmieniony 2010-08-31, 15:27 przez Prezes FMC, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem. Poza tym stojący z boku nie zauważą różnicy.

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-08-31, 18:06

Bagażnik u mnie wyszedl też bardzo solidny...na trwersie było boczne spotkanie z drzewem-wytrzymal...
Fajnie ci wyszedł ten bagażnik nie straszy jak niektóre ;-), powiedz mi ten snorkel też masz z blachy pospawany?
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
Prezes FMC
Posty: 472
Rejestracja: 2010-01-05, 23:40
Lokalizacja: Godzisz

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-08-31, 21:29

Snorkel mam zrobiony z profila 60x60x2mm...wszystko własnego pomyslu...snorkel się sprawdza szczególnie tam gdzie plastikowy poprostu odfrunie w kawalkach.Zamontowałem go pod błotnik nienaruszając wzmocnienia.
Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem. Poza tym stojący z boku nie zauważą różnicy.

Awatar użytkownika
radek
Posty: 106
Rejestracja: 2010-04-29, 09:29
Lokalizacja: Ruda Śląska/Bytom

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-09-04, 13:33

a czy policja się nie czepia takich samoróbek? to jakaś homologacja jest potrzebna czy nie? bo to w końcu może zagrażać bezpieczeństwu np. jak odpadnie podczas jazdy.
pytam bo też chce sobie zrobić taki z profili zimno :-D giętych

Awatar użytkownika
Prezes FMC
Posty: 472
Rejestracja: 2010-01-05, 23:40
Lokalizacja: Godzisz

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-09-04, 16:10

Tak na początek to niemoże być ostrych krawędzi a reszta to widzimisię diagnosty i policjanta...no i jeśli oświetlenie to też zgodnie z zasadami...a zrobić tak trzeba żeby nie odpadlo nawet w extremalnych warunkach bo do takich jest to tworzone...
Ostatnio zmieniony 2010-09-04, 16:12 przez Prezes FMC, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem. Poza tym stojący z boku nie zauważą różnicy.

Awatar użytkownika
alban
Posty: 637
Rejestracja: 2007-12-10, 21:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt: Strona WWW

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-09-04, 19:40

Ani widzimisię policjanta czy diagnosty - takie przepisy.
Wszystko co jest zamontowane w pojeździe musi mieć atest.
Raczej dobra wola i policjanta i diagnosty że jeszcze w naszym kraju możemy jeździć z takimi czy innymi wydumkami.
Nawet zderzaki ARB sprzedawane za ogromne pieniądze nie są wszystkie z atestami.
Nie wiem czy wiecie że nawet rur ochronnych po którymś tam roku nie można montować legalnie bo muszą mieć odpowiednie kształty które nie uszkadzają ciała pieszego w sposób rozszarpujący. Tak jak odciągi np. lub hak wyciągarki która wg przepisów powinna jeździć po drogach publicznych w części wystającej ze zderzaka w specjalnych pokrowcach czy ochraniaczach.
Służę radą i pomocą techniczną...

FON 666131133

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-09-05, 08:19

Ani widzimisię policjanta czy diagnosty - takie przepisy.
Wszystko co jest zamontowane w pojeździe musi mieć atest.
Raczej dobra wola i policjanta i diagnosty że jeszcze w naszym kraju możemy jeździć z takimi czy innymi wydumkami.
Nawet zderzaki ARB sprzedawane za ogromne pieniądze nie są wszystkie z atestami.
Nie wiem czy wiecie że nawet rur ochronnych po którymś tam roku nie można montować legalnie bo muszą mieć odpowiednie kształty które nie uszkadzają ciała pieszego w sposób rozszarpujący. Tak jak odciągi np. lub hak wyciągarki która wg przepisów powinna jeździć po drogach publicznych w części wystającej ze zderzaka w specjalnych pokrowcach czy ochraniaczach.
Od 2007 roku obowiązuje ten przepis, dla nowo zarejestrowanych samochodów w kraju, ale jak samochód był wcześniej pierwszy raz zarejestrowany to nie mogą się czepić. A reszta to faktycznie dobra wola policji, jak się jeździ w koło komina to raczej nie ma problemów, ja w tym tygodniu przejeżdżałem koło policji samochód cały w błocie bez jednego światła, a zatrzymali tego z obcą rejestracją co jechał za mną :-P .
Z drugiej strony jak się ma samochód zarejestrowany jako ciężarowy to cześć tych przepisów nie obowiązuje co jest zresztą dziwne ...
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

cooki531
Posty: 615
Rejestracja: 2010-01-16, 20:31
Lokalizacja: Warszawa i Góry

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-09-20, 19:41

Czy ktos z was uzywal moze takich trap?
http://trapy.pl/index.php/specyfikacja-trap
Piesek

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-09-20, 20:41

"Nasze trapy wykonane są z 3 mm blachy wojskowej(...)" Po takim poczatku nie chcialo mi sie dalej czytac... Co to kur... jest blacha wojskowa?? :shock:

Awatar użytkownika
julek1270
Posty: 345
Rejestracja: 2009-03-08, 20:11
Lokalizacja: Drawsko Pomorskie

Re: trapy / bagażnik wyprawowy

2010-09-20, 23:12

Co to kur... jest blacha wojskowa?? :shock:
Pomalowana na kolor khaki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Czarny Eddie Bauer 6"lift opony 35" Big Horn Maxxis tel. 533563182

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”