
hehehe ja argumentów wysłuchałem i liftbudy zrobiłem - a inni ? ich sprawano tak a jak pisałem, ze to pic na wodę to wytaczaliście działa przeciwko mnie..
No ale te co masz od swojego liftu budy do jedynki też przecież są gumowe? Te poduchy które wydaje mi się podpasują są szersze i bardzo twarde - pełna guma, więc wydaje mi się, że to nie będzie problem, uważacie że lepiej dać jakieś metalowe podkładki?Andrzej nie panikowałbym tak bardzosam przecież pisałeś wątki na amerykańskim forum żeby rozwiać nasze wcześniejsze obawy.
Mam lift budy dwa lata i odpukać w niemalowane, nic złego się nie dzieje. Bezpieczne 2" i wtedy nie musisz przedłużać nic z układu kierowniczego.
Adrian nie wiem czy gumowe będą OK - będzie wtedy miało jak pracować, a to ma być akurat sztywne (gumowe masz te podkłady oryginalne, które przy lifcie zostawiasz)
yhy, to może faktycznie lepsze metalowe by były, choć z drugiej strony te gumowe są na tyle twarde, że raczej pracować bardziej niż takie z tworzywa nie będąani trochę gumy w nich nie masą z tworzywa - nawet bardzo twardego bym powiedział
Powiem ci że założyłem dystanse 30mm daje to mniej niż et -25 ale ja tam różnicy nie czuje, tyle że opony mi o drążek stabilizacyjny nie ocierają przy skręcaniu.Darucha, po wyregulowaniu nivo np.śrubą rzymską (tu wstawiłem zdjęcie http://www.explorerfanklub.org.pl/forum ... ght=#85643 ) pomyś o felgach z ujemnym ET ponieważ po podniesieniu samochód jest mocno niestabilny - buja się i uwaga z szybkim wchodzeniem w zakręty. Ja do siebie zamówiłem felgi z ET-25 (niestety, za felgami czekam już 4 tygodnie - ale zapewniają że do końca tygodnia dojdą).