Witam
: 2017-09-25, 15:54
Witam społeczność!
Zostałem właścicielem nowego starego autka i jest to ford explorer II.
Stan na tę chwilę - mieszany...
Optycznie i karoseryjnie - dla mnie - dobry jak na ten wiek.
Silnik w stanie śmierci klinicznej.
Oczywiście... rozrząd.
Po zdjęciu czapek kupa plastiku się wysypała (ślizgi).
Pomacałem zwłoki i... zdziwiłem się, że RĘCZNIE da się łańcuch po zębatkach przesunąć!
Jeżeli dobrze rozumiem - tłoki spotkały się z zaworami...
Szykuje się naprawdę spora grzebaninka...
Myślę, że mam warunki aby to reanimować.
Lata całe woziłem się SCORPIO 4x4 kombi.
Też V i też 6.
(Obecnie dożywa ostatnich dni - wiec ten EX...)
Dziwne, ale skrzynia powinna pasować z tego Scorpia, jakby co...
Począwszy od 2,0 DOHC przez 2,9 V6 12V do 24V rozbierałem do ostatniej śrubki.
Myślę, ze i tu dam radę, a jakby co zapytam i liczę, że ktoś coś podpowie!
Pozdrawiam
Adam M.
Zostałem właścicielem nowego starego autka i jest to ford explorer II.
Stan na tę chwilę - mieszany...
Optycznie i karoseryjnie - dla mnie - dobry jak na ten wiek.
Silnik w stanie śmierci klinicznej.
Oczywiście... rozrząd.
Po zdjęciu czapek kupa plastiku się wysypała (ślizgi).
Pomacałem zwłoki i... zdziwiłem się, że RĘCZNIE da się łańcuch po zębatkach przesunąć!
Jeżeli dobrze rozumiem - tłoki spotkały się z zaworami...

Szykuje się naprawdę spora grzebaninka...
Myślę, że mam warunki aby to reanimować.
Lata całe woziłem się SCORPIO 4x4 kombi.
Też V i też 6.
(Obecnie dożywa ostatnich dni - wiec ten EX...)
Dziwne, ale skrzynia powinna pasować z tego Scorpia, jakby co...
Począwszy od 2,0 DOHC przez 2,9 V6 12V do 24V rozbierałem do ostatniej śrubki.
Myślę, ze i tu dam radę, a jakby co zapytam i liczę, że ktoś coś podpowie!
Pozdrawiam
Adam M.